אני לא רואה את האשכול בקשות פה אז ככה:
אפשר בבקשה את הסאונדטראק של רוק בבית הספר-כול השירים מההתחלה ועד הסוף...
תודה מראש!
אני לא רואה את האשכול בקשות פה אז ככה:
אפשר בבקשה את הסאונדטראק של רוק בבית הספר-כול השירים מההתחלה ועד הסוף...
תודה מראש!
K אני אנסה למצוא
כי האשכול בקשות נמחק, מי שצריך שיפתח נושא.
פאק..
בדיוק אתמול מחקתי את הסאונדטראק
LOL
עדיין יש לי שיר אחד אם אתה רוצה..
של רמונס..
השיר האהוב עלי מהסאונדטראק...
עוד 20 דקות אני יערוך את ההודעה הזאת ואני ישים בה לינק K?