Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: 3 שירים שלי, מה דעתכם?

  1. #1
    goldbergy goldbergy מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    07/01/10
    שם פרטי
    fds
    הודעות
    19
    קיבל לייק
    1 פעמים

    3 שירים שלי, מה דעתכם?


    שלום, שמי הראל יפת
    אני זמר יוצר מתחיל שמחכה לפירצה שלו אך יודע שהיא תגיע!
    הנה 3 שירים שלי עד כה:
    מה קרה:

    מקום אחר:

    קול לחישה:

    הנה קאבר..
    דרך ארוכה:


    יש לי עוד הרבה להתפתח, אם זה לעשות פיתוח קול אחרי הצבא, ללמוד בבית ספר למוזיקה ולכתוב עוד שירים! האימייל שלי [email protected]

  2. #2
    GLADIATOR23 GLADIATOR23 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    14/04/10
    שם פרטי
    Un
    הודעות
    76
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ממש טוב אולי תצליח

נושאים דומים

  1. מה דעתכם על החתימה .. ?
    על ידי hezi` בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24/10/05, 12:12
  2. אחים שלי מה זה סאמק ?
    על ידי Do13v בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30/09/05, 11:21
  3. מה דעתכם ?
    על ידי ][*Vaako*][ בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30/06/05, 13:01
  4. מה דעתכם ?
    על ידי ][*Vaako*][ בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26/06/05, 01:07
  5. אחים שלי מה יותר טוב??
    על ידי imba$ בפורום Tactical Ops
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18/04/05, 22:35
eXTReMe Tracker