http://www.upf.co.il/file/2000383.html
זה כברררררררררררררררררררר פההההההההההההההההההההההההההההההה
"הלהיט של 2010"
שם השיר:איפה טעינו
מילים:מאור אדרי
לחן:מאור אדרי
עיבוד:שלומי יפרח - שירררררר חדששש חדשש 2010 שיחמם לכם תקיץ![]()
http://www.upf.co.il/file/2000383.html
זה כברררררררררררררררררררר פההההההההההההההההההההההההההההההה
"הלהיט של 2010"
שם השיר:איפה טעינו
מילים:מאור אדרי
לחן:מאור אדרי
עיבוד:שלומי יפרח - שירררררר חדששש חדשש 2010 שיחמם לכם תקיץ![]()
שיר יפה אהבתי
זמר חדש?
שיהיה בהצלחה
יש לו שירים ..... לא האיתי אומר חדש
לא שמעתי עלו
שר יפה מאוד (: