Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: כוס אמק מתי תשימו לב אלי !

  1. #1
    הסמל האישי של iReality
    iReality iReality מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    03/01/11
    שם פרטי
    Suck My dick?
    הודעות
    3,636
    קיבל לייק
    327 פעמים

    כוס אמק מתי תשימו לב אלי !

    אללה נמאס אינעל רבאק
    אתם לא רוצים לתקן לי תבאג בבית לא צריך.
    תחזירו לי 600 אלף שרון אתמול אמר תמכור שנייה תבית
    [בגלל באג] אמר אני יגיד למתן שיסדר לך
    מחדש תבית ומה עם הכסף ששילמתי עליו ?
    אתמול אמרתי מיליון פעם למתן ויאן ....
    לא רוצים להקשיב לא צריך !
    תחזירו לי 600 אלף כשאני בשרת
    Avraham_Yusufov
    תודה מראש !

  2. #2
    הסמל האישי של The_Davil
    The_Davil The_Davil מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    18/01/08
    שם פרטי
    יאן
    הודעות
    1,043
    קיבל לייק
    82 פעמים
    מה היה הבאג?

  3. #3
    הסמל האישי של iReality
    iReality iReality מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    03/01/11
    שם פרטי
    Suck My dick?
    הודעות
    3,636
    קיבל לייק
    327 פעמים
    תוקן אפשר לנעול ...

נושאים דומים

  1. כוס אמק.../
    על ידי Cr4zY^De4moN בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19/02/06, 21:58
  2. באג בווינדוס .. תשימו לב למה שכתוב
    על ידי awk בפורום מה שבראש
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09/02/06, 13:04
  3. כוס אמק פיספסתי :(
    על ידי sHkaBuBuLu בפורום מה שבראש
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08/08/05, 04:36
  4. אם תשימו לב
    על ידי aviad בפורום מה שבראש
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04/08/05, 13:22
  5. כוס אמק איתכם
    על ידי dr.death בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 20/07/05, 15:37
eXTReMe Tracker