Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

אשכול: נו מה עכשיו הורדת באן

  1. #1
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים

    נו מה עכשיו הורדת באן

    * שם פרטי - ערן בן דוד
    * שם בשרת SexyBoy *
    שם האדמין שנתן את הבאן -יואב
    * הטענה שלכם - נכון יריתי אליו עם מיני אבל סתם לצחוקים פעמיים והפסקתי אז הוא
    סתם ילד מגעיל יצא למה אתמול הוא גם צחק איתי על זה תוריד לי תשתי הריגות הלו ודי
    קיצור תוריד לי תבאן ולכמה זמן הבאן עם אתה לא מוריד למה אני לא רואה ?

  2. #2
    הסמל האישי של Yo4v
    Yo4v Yo4v מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/12/10
    שם פרטי
    Yoav
    הודעות
    5,266
    קיבל לייק
    1019 פעמים
    זה שאתה אדמין לשעבר וVIP לא אומר שמותר לך הכל.
    זה לא רק עם מיני, אני רואה אותך עם ציטים בתוך המשחק ואתה לא מוריד. ספידהאק בחופשי, משתגר לכל אחד וכדומה.
    תעשה משהו עם עצמך

  3. #3
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים
    מה הקשר אדמין לשעבר וVIP ???
    למה מה זה קשור ???? \
    עשיתי ציטים כי היה משעמם בלילה מה אני יעשה השרת יבש בכל מקרה בשעות האלו
    דבר שני בציטים החדשים שעובדים על 0.3D איאפשר להישתגר לאנשים :S
    נערך בפעם האחרונה על ידי Eran : 28/01/12 ב 10:50

  4. #4
    הסמל האישי של Yo4v
    Yo4v Yo4v מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/12/10
    שם פרטי
    Yoav
    הודעות
    5,266
    קיבל לייק
    1019 פעמים
    יודע מה, תעשה ציטים שאתה לבד. שיש אפילו שחקן אחד בשרת ולא משנה אם הוא AFK או לא - אל תעשה.
    זה לא פעם ראשונה שלך אחרי זה
    בחיית יואב תוריד לי אין לי כוח לאשכולות סתם עשינו צחוקים איפלו לא שימוש לרע סתם AB לכיף כיופק נו בחיית יואב

    ואחרי זה


  5. #5
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים
    טוב בסדר אבל תוריד תבאן

  6. #6
    הסמל האישי של Yo4v
    Yo4v Yo4v מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/12/10
    שם פרטי
    Yoav
    הודעות
    5,266
    קיבל לייק
    1019 פעמים
    פעם הבאה זה באמת יהיה רציני.
    משחק מהנה ושבוע טוב

נושאים דומים

  1. הורדת באן|נו מה יש לכם?
    על ידי ShokoliT בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31/12/11, 19:40
  2. הורדת באן|נו מה אתם עושים צחוק?????
    על ידי ShokoliT בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31/12/11, 18:47
  3. נו מה עכשיו?
    על ידי Gnz בפורום Tactical Ops
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 12/06/08, 15:21
  4. מה עכשיו ?עוד פעם באן?
    על ידי SlimSwaly בפורום Call of Duty
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03/02/08, 16:46
  5. נו מה עוד באן עכשיו ?!?!
    על ידי אחיעד... בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05/06/07, 00:46
eXTReMe Tracker