Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: דריסה - כמה זמן לא היה איזה נוסטלגיההה

  1. #1
    ExTazZa ExTazZa מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/10/11
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    146
    קיבל לייק
    9 פעמים

    דריסה - כמה זמן לא היה איזה נוסטלגיההה

    יק בשרת - [TaC]ExTazZa[D_P]
    המשתמש\האדמין המפעיל -יואב ועומר
    מספר משתתפים 5-10
    סכום כסף עליו הייתה הפעילות30אלף





  2. #2
    הסמל האישי של Yo4v
    Yo4v Yo4v מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/12/10
    שם פרטי
    Yoav
    הודעות
    5,266
    קיבל לייק
    1019 פעמים
    יפה מאוד, תקבל פרס

נושאים דומים

  1. חזרתייי לפורום כמה זמן לא הייתי פה =)
    על ידי Rider בפורום מה שבראש
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 12/11/06, 23:41
  2. תגובות: 64
    הודעה אחרונה: 14/04/06, 06:26
  3. הרבה זמן לא היה פה בדיחות על עדותת אזז....
    על ידי ^.:ZaCh:.^ בפורום בדיחות, הומור וצחוקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22/01/06, 21:03
  4. כמה זמן לא שחקתי :P
    על ידי NeO בפורום Tactical Ops
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18/01/06, 21:48
  5. חזרתיייייייי כמה זמן לא ראיתי אתכם
    על ידי MiKoZ בפורום מה שבראש
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16/11/05, 23:11
eXTReMe Tracker