שעושים את הפקודה Time/ זה לא רושם כמה זמן אתה בשרת באמת מאז הכניסה האחרונה, זה סתם רושם מספר..
ועדיף לעשות את זה ככה:
Hours: 3 Minutes: 37 Seconds: 3
שעושים את הפקודה Time/ זה לא רושם כמה זמן אתה בשרת באמת מאז הכניסה האחרונה, זה סתם רושם מספר..
ועדיף לעשות את זה ככה:
Hours: 3 Minutes: 37 Seconds: 3
לא משהו קריטי כן? חח...
אבל נחמד.
בעד.
בעד..
חחחח לראות מי יותר חרשן בשרת :S
בעד אחלה רעיון הTime שיש עכשיו לא טוב הוא עושה נגיד לילד שעכשיו נרשם 168 שעות ....
בעד!
לא יפה להעתיק מהדיווח שלי אה..