אז ככה היה משחק רק אני על 130 פינג הכי נמוך
גיא מייק ואלי 150-200
איכשהו ניצחנו :X
26-22
report http://www.evo-team.org/index.php?si...tails&cwID=180
אז ככה היה משחק רק אני על 130 פינג הכי נמוך
גיא מייק ואלי 150-200
איכשהו ניצחנו :X
26-22
report http://www.evo-team.org/index.php?si...tails&cwID=180
gg
זה נחשב קלאן טוב?
gg
gg
מדורגים 48 בסולם הראשי.במקור פורסם על ידי Bumpy
gg mike is my man of the match ..
gg
gg
איזה מקום אתם מדוגרים?
the mf's asked for our demos
asiti lahem MG style be rapids basement =D
gg
אני רק רוצה לומר שהיה קטעים שהפעלתי ראדאר כי היה עליי לחץ מצד חברי לקלאן
מייק פשוט השתגע עם האימבוט עם ה SG
וגיא עשה NADE SPAM
אליעד כרגיל היה נוב
יפה...
gg
xerox מי זה?
GG
איזה משחק צמוד :\ gg evo תמשיכו כך
שיו....במקור פורסם על ידי GarGaMeL-
סוסים אתם ף,]
שיו....במקור פורסם על ידי GarGaMeL-
סוסים אתם
#eVo
rank!
:[
europe rank eVolution team ?
thx
GG