החייל שנחטף היום
שיהיה אפשרי לשים בחתימה בכל פורום שהוא...
תודה
החייל שנחטף היום
שיהיה אפשרי לשים בחתימה בכל פורום שהוא...
תודה
דוגרי תכינו ..
ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אה וזה שליט.. טעות שלי
שלט** ואוולה צודקבמקור פורסם על ידי ShanyA