מי שהכיר את אדם A.D.R, אז בתקופה של הפורום של ILF, היה רשום לו ככה במשתמש:
"תאריך הצטרפות: נוב2003"
איך נזכרתי בזה איזה צחוקים יווווווווווווו![]()
מי שהכיר את אדם A.D.R, אז בתקופה של הפורום של ILF, היה רשום לו ככה במשתמש:
"תאריך הצטרפות: נוב2003"
איך נזכרתי בזה איזה צחוקים יווווווווווווו![]()
לא זוכר =\
סע סע בהאמר שלך סע
חחחחחחבמקור פורסם על ידי myth
לא זוכר
ILF לא IDF :|
זה מה שקורה שעברת את גיל 30 ואתה משחק משחקי מחשב =\
במקור פורסם על ידי BlacK^Anac0nDa
אכן :כן:
חסרי חוש הומור ...
מי שמדבר לול
יוו אני זוכר את זה חחחח איזה מצחיק
לא אבל הוא היה אחלה גבר אחלה שחקן
מי זוכר אתה פה איז 30 שנה +2 ילדיםבמקור פורסם על ידי DM
כתבת בעברית???:מוזר:במקור פורסם על ידי mikeVANdike
מייק יש לי עוד חרוז mikeWEARSnike
btw
מייק למה אתה מפרסם עוד פורום בחתימה שלך :O
נערך בפעם האחרונה על ידי ReVoLT : 27/07/06 ב 19:48
כן זה היה תקופה יפה
יש מצב לסיבוב באוטו שלך!?!?!?!?!!?!?!?!
אני ישים דלק!!!
mikeONspike הכי יפה חחחחחח
אבל אנחנו אומרים: :קרוגר: סליחה, אני אומר:
MIKEgotSPIKEonTHEbike או משהו כזה :האהא:
הייתי עושה מהשם שלך להיט בנייט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עכשיובמקור פורסם על ידי DuracellzZzZz
![]()
אדם סתם הומו...