יאללה שירשור כל אחד שיתן 10 שירים הכי יפים לדעתו
אני מתחיל
זה ה-10 שלי:
1.משפחת תאקט-ריספקט
2.מסיקה וניקי גולדשטיין-אולי עוד קיץ
3.מסיקה אילן באבילן דנידין כלא 6 והארכיון-שכונת חיים
4.מסיקה שי 360 וסיאנטיפיק-ללכת הלאה
5.כלא 6 ותאופיק-אתה קוצוני
6.כלא 6 והילה הררי-זה היה ביתי
7.כלא 6 ואילן בבילן-מוזיקה להמונים
8.משפחת תאקט מארחים את רמדי-משאולין לתל אביב
9.דיגיביט-יפן
10.דנידין וביג אס-אחים בדם





הירשם כדי להגיב לנושא



