Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

אשכול: הורדת האלבום החדש של שי!!!

  1. #1
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עטיפה קדמית
    http://img355.imageshack.us/my.php?image=17bv.jpg

    עטיפה אחורית

    http://img360.imageshack.us/img360/4171/16ak.jpg

    [HIDE]לינק לאלבום:
    לחצו כאן בכדי להוריד את האלבום
    חכו 45 שניות לפני שההורדה תתחיל תהנו.[/HIDE]
    *באשכול הקודם יש לכם את רשימת השירים וגם כאן בתמונה של העטיפה האחורית

  2. #2
    BaJo/ShortY BaJo/ShortY מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    07/07/05
    הודעות
    7,621
    קיבל לייק
    5 פעמים
    MiKozi
    לשלטון
    זיו הכריש.
    תודה אח שלי..

  3. #3
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בכיף אחי העיקר שתהנה אלבום הכי טוב ששמעתי
    שיר ממולץ:שובר ת' דממה

  4. #4
    Silver` Silver` מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    1,445
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ziv sim be mustar ><

  5. #5
    Sys32 Sys32 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/05/05
    הודעות
    116
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה אח שלי

  6. #6
    Ludacris Ludacris מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    25/01/05
    הודעות
    2,535
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה אחיייייי הורדתי מאימיול כבר אתמול
    אחי הוא מלך והשיר שבור תדממה הכי יפה

  7. #7
    ^*yOna*^ ^*yOna*^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    2,980
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה זיווש :::::::}

  8. #8
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בקשה..

  9. #9
    S4in3x אורח
    יש לי כבר אני מקווה שזה לא מ רפידשר האתר המפגר הזה.

    עריכה:
    זה כן מרפידשר חבלללל
    יש לי אחד סוס שמוריד תוך רבע שעה אבל זה מפורום מתחרה מי שרוצה שיבוא לאיסי
    5602351

  10. #10
    X-type X-type מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    3,212
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אללה אני חייב לשמוע אותו

  11. #11
    Ludacris Ludacris מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    25/01/05
    הודעות
    2,535
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אין האלבום הכי סוס...
    לדעתי הכי הכי יפה זה : אלוהים שלי ואחכ אם רק היית יודעת ואחכ שבור תדממה

  12. #12
    x.o x.o מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/09/05
    הודעות
    5
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אלבוםםםםם בןןן זונ**** יש לי אותו במקורי שירים ליגההההההההההה!!

    אני הכי אהבתי את:
    1.עננים אדומים
    2.אני לא יודע מה לעשות
    3.שבות את הדממה
    4.המאבק

  13. #13
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חי
    קבל
    שבור ת' דממה
    testermony
    rak ben adam
    bat be melah
    המאבק

    הכי יפים

  14. #14
    Sys32 Sys32 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/05/05
    הודעות
    116
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי זה מבקש ממני סיסמא כדי לפתוח תשירים מהקובץ(Rar) מה הסיסמא??

  15. #15
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    awesome1

  16. #16
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    סליחה על החפירה אבל הייתי צריך את הלינק

  17. #17
    Spit-Fire Spit-Fire מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    טמיר
    הודעות
    4,286
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה!

  18. #18
    -X-BoY- אורח
    תודה אחי!!

נושאים דומים

  1. [אלבום] האלבום החדש של ריטה - רמזים(2008)
    על ידי OnMyS3LF בפורום מוזיקה ישראלית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03/07/08, 21:02
  2. [בקשה]האלבום החדש של טימברלנד
    על ידי -Yoneh בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05/05/07, 20:37
  3. האלבום החדש של סאבלימינל!
    על ידי D-Style בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 15/01/07, 01:39
  4. האלבום החדש של -Fort Minor
    על ידי Spit-Fire בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19/11/06, 11:10
  5. האלבום החדש של גרין דיי
    על ידי itayru בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09/06/06, 21:10
eXTReMe Tracker