Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: [בקשה]כנסו בבקשה

  1. #1
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים

    [בקשה]כנסו בבקשה

    אני לא בידיוק יודע עם מותר לירשום פה בקשות לשירים אז עם זה לא בסדר תעבירו לפורום המתאים תודה רבה..
    אז ככה:
    האימיול שלי דפוק מת לא מיתחבר לי אז מי שיכול שיוריד לי תשיר "אוהב אותך נישבע "
    וישים לי פה קישור...
    וואלה תודה לעוזרים [=

  2. #2
    הסמל האישי של Mr.Dark
    Mr.Dark Mr.Dark מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/08/07
    הודעות
    4,990
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני יודע שאני לא מנהל פה אבל........
    יש'ך אשכול מיוחד אחי בדביק איך אתה לא רואה ?
    http://www.szf.co.il/showthread.php?t=61526
    אפשר לנעול =]

  3. #3
    הסמל האישי של J.Wilshere
    J.Wilshere J.Wilshere מנותק Gooner t'ill i die
    תאריך הצטרפות
    01/08/06
    שם פרטי
    RVP
    הודעות
    9,711
    קיבל לייק
    56 פעמים
    קוראים לשיר

    יניב ניסימי ותמיר סולטנה - היא לא תפריד בינינו

    יש לי אותו על המחשב באיכות יחסית לא טובה אני יעלה לך

    ופעם הבאה שתפתח נושא כאן ולא באשכול הבקשות אתה / כל משתמש אחר יקבלו אזהרה


    ~נעול~

נושאים דומים

  1. בקשה|כנסו בבקשה
    על ידי ¥™DJ A.R™¥ בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27/09/09, 05:12
  2. בעיה+בקשה |כנסו בבקשה
    על ידי ProBaR בפורום Pawno & Scripting
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08/09/09, 13:48
  3. מנהלים כנסו בבקשה
    על ידי BigY בפורום בקשות ניהול
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 18:40
eXTReMe Tracker