אני לא בידיוק יודע עם מותר לירשום פה בקשות לשירים אז עם זה לא בסדר תעבירו לפורום המתאים תודה רבה..
אז ככה:
האימיול שלי דפוק מת לא מיתחבר לי אז מי שיכול שיוריד לי תשיר "אוהב אותך נישבע "
וישים לי פה קישור...
וואלה תודה לעוזרים [=![]()
אני לא בידיוק יודע עם מותר לירשום פה בקשות לשירים אז עם זה לא בסדר תעבירו לפורום המתאים תודה רבה..
אז ככה:
האימיול שלי דפוק מת לא מיתחבר לי אז מי שיכול שיוריד לי תשיר "אוהב אותך נישבע "
וישים לי פה קישור...
וואלה תודה לעוזרים [=![]()
אני יודע שאני לא מנהל פה אבל........
יש'ך אשכול מיוחד אחי בדביק איך אתה לא רואה ?
http://www.szf.co.il/showthread.php?t=61526
אפשר לנעול =]
קוראים לשיר
יניב ניסימי ותמיר סולטנה - היא לא תפריד בינינו
יש לי אותו על המחשב באיכות יחסית לא טובה אני יעלה לך
ופעם הבאה שתפתח נושא כאן ולא באשכול הבקשות אתה / כל משתמש אחר יקבלו אזהרה
~נעול~