Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 30

אשכול: hBANG! versus -xGames

  1. #1
    הסמל האישי של ErOFlex
    ErOFlex ErOFlex מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/11/06
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,434
    קיבל לייק
    0 פעמים

    hBANG! versus -xGames

    xGs vS hBANG

    :xGamesLineUp

    b1gwAve
    Natinho
    AngelSlayer
    SyTeX



    :hBANGLineUp

    Combat
    ArjaY
    Cyp
    SolDier30Cm
    eniQue

    Maps:
    xGames Map ~ Avalanche
    hBANG Map ~ Verdon


    Avalanche:
    : Side 1


    : Side 2



    Verdon:
    : Side 1



    Side 2 :





    GG!







  2. #2
    -iCe- -iCe- מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    06/02/06
    הודעות
    1,346
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מאיפה הניק soldier 30 cm מוכר לי ? : S

  3. #3
    הסמל האישי של Dr.ScarY
    Dr.ScarY Dr.ScarY מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/01/07
    הודעות
    2,514
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ^פייק לKEVIN.D

  4. #4
    SnkZ` SnkZ` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/01/07
    הודעות
    606
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ^^חח נכון :]
    היה אחלה משחק נתי שיחקתי רק סייד ראשון אחרי זה הייתי צריך ללכת פעם הבא נעשה משחק בהרכבים יותר רצינים GG

  5. #5
    הסמל האישי של ErOFlex
    ErOFlex ErOFlex מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/11/06
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,434
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי SnkZ` צפה בהודעה
    ^^חח נכון :]
    היה אחלה משחק נתי שיחקתי רק סייד ראשון אחרי זה הייתי צריך ללכת פעם הבא נעשה משחק בהרכבים יותר רצינים GG
    לא נורא במילא היסתדרנו,
    אני מוכן היום לעוד משחק בהרכב יותר רציני.

  6. #6
    rea rea מנותק לוגואיסט מורשה ומפקח לשעבר
    תאריך הצטרפות
    03/09/07
    שם פרטי
    rea
    הודעות
    4,405
    קיבל לייק
    91 פעמים
    אמרו לי לשים תניק אז שמתי:X
    חחחחח לא שבאמת אכפת לי...

  7. #7
    הסמל האישי של Mescaline`
    Mescaline` Mescaline` מנותק סטלן בסטלה
    תאריך הצטרפות
    23/11/07
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    2,698
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תעלה עוד פעםםםםםםילד מטומטם זה אותו ריפורטמה אתה מעלה אותו שוב יא מסכן תערוך וזהו

  8. #8
    הסמל האישי של ErOFlex
    ErOFlex ErOFlex מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/11/06
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,434
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Mescaline` צפה בהודעה
    תעלה עוד פעםםםםםםילד מטומטם זה אותו ריפורטמה אתה מעלה אותו שוב יא מסכן תערוך וזהו
    דבר ראשון אל תצא עליי אני לא ילד טמבל, ותאמין לי שאני לא העלתי סתם.
    דבר שני רע לא מצליח לעלות תמונות..אז..!

  9. #9
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    שיחק שחקן בשם ArjaY .. הם אומרים שזה "מיקי אוחנה"
    אני אומר שזה לא.
    אני רוצה לדעת מי שיחק שם כי זה לא מיקי ולא שמיקי

    תודה

  10. #10
    הסמל האישי של ErOFlex
    ErOFlex ErOFlex מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/11/06
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,434
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Natinho צפה בהודעה
    שיחק שחקן בשם ArjaY .. הם אומרים שזה "מיקי אוחנה"
    אני אומר שזה לא.
    אני רוצה לדעת מי שיחק שם כי זה לא מיקי ולא שמיקי

    תודה
    בבקשה..
    זה שאתה לא מכיר זה לא נותן לנו כלום.

    בוא אני יסביר לך משהו נתי..
    תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר משחק מולך וקוראים לו יוסי למשל...ואז אתה אומר שלא קוראים לו יוסי.!
    אתה יוצא פה דפוק.

  11. #11
    SnkZ` SnkZ` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/01/07
    הודעות
    606
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ErOFlex צפה בהודעה
    בבקשה..
    זה שאתה לא מכיר זה לא נותן לנו כלום.

    בוא אני יסביר לך משהו נתי..
    תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר משחק מולך וקוראים לו יוסי למשל...ואז אתה אומר שלא קוראים לו יוסי.!
    אתה יוצא פה דפוק.
    ראסמי נתי אבל מה זה משנה תעשה בדיקת לוגים תעשה עניינים אני אמרתי לך בעצמי תעשה הכול

  12. #12
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    ... כלאן אפס
    המשחק אושר עכשיו אני רוצה לדעת מי זה

  13. #13
    KoKa1N` KoKa1N` מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    19/01/08
    הודעות
    89
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחלה משחק יפה מאוד hBANG
    Gg
    יפה מאוד hBANG
    אחלה משחק!.!.!.!

  14. #14
    `Shox `Shox מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    25/02/08
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    5,458
    קיבל לייק
    3 פעמים
    WTF מה hbang עושים ל-xgs

  15. #15
    הסמל האישי של ErOFlex
    ErOFlex ErOFlex מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/11/06
    שם פרטי
    טל
    הודעות
    2,434
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Natinho צפה בהודעה
    ... כלאן אפס
    המשחק אושר עכשיו אני רוצה לדעת מי זה
    אז ככה נתי..
    "כלאן אפס" אנחנו לא..התמונות מדברות בעד עצמן.
    והמשחק אושר זה אמור לעזור לך או משהו כזה?
    טוב מאוד שאישרתה כמו בחור גדול...ומיקי הוא עדיין אותו מיקי אל תדאג הוא לא שינה תשם למוחמד.!

  16. #16
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    חחחחחחחח
    המיקי הזה זה פייקר..
    אין כזה דבר מיקי אוחנה ואם יש הוא לא משחק כ"כ טוב.....

    מה קרה היום הייתי ב TS אמרתם בוא תשמע את "מיקי" הייתי שם עד שעה 18:30 והייתם כל הזמן מחוברים ב TS .. לא העברתם
    מה קרה מה יש להסתיר

  17. #17
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    ושוב זה קרה
    רועי שולח הודעה: נתי מה רציתה ישנתי עד עכשיו
    שלחתי לו הודעה בחזרה תעביר אותי לשמוע תבחור

    והופ התנתק.

    יפה...

  18. #18
    הסמל האישי של Mescaline`
    Mescaline` Mescaline` מנותק סטלן בסטלה
    תאריך הצטרפות
    23/11/07
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    2,698
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חרטההההההה

    היה פייקר ונתי יצאת מפגר שאישרת להם אני לא הייתי מאשר זה שהם באים משחקים אותה גברים מעלים ריפורט ועושים מהומה לא אומר שאתה צריך לאשר


    עד שלא יגידו לך מי זה ויהיה הסכם לא מאשרים

  19. #19
    SnkZ` SnkZ` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/01/07
    הודעות
    606
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Natinho צפה בהודעה
    ושוב זה קרה
    רועי שולח הודעה: נתי מה רציתה ישנתי עד עכשיו
    שלחתי לו הודעה בחזרה תעביר אותי לשמוע תבחור

    והופ התנתק.

    יפה...
    מה זההההההההההההההההההה????????????????? חחח שים פה היסטוריה נתי עכשיו אני רוצה שתשים פה היסטוריה....... חרטטן מסריח ודבר שני התנתקתי מאיסי בגלל שהייתי בטקטיקל בקלאן אור נגד rtd אז למה סתם לחפור תבוא מחר לטים ספיק ואני ערב לזה שאתה תדבר איתו דבר עם אמא שלו תקבל תעודת זהות שלו ושל אמא שלו מה עוד אתה רוצה תגיד?

  20. #20
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח מיקי הזה זה ניב חתחתול או שתביא לוגים ותוכיח שאני טועה יאפסים !

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. hBANG Versus xGames
    על ידי rea בפורום Tactical Ops
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 03/06/08, 20:12
  2. Fight4Life VersuS xGames
    על ידי J.Wilshere בפורום Tactical Ops
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 16/03/08, 00:44
  3. aTm versus xGames 3x3
    על ידי ShakurX בפורום Tactical Ops
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 08/02/08, 21:45
  4. Intrusion versus xGames 4on4
    על ידי D-Max בפורום Tactical Ops
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 26/12/07, 21:59
  5. G-UNIT versus Xgames
    על ידי ShakurX בפורום Tactical Ops
    תגובות: 95
    הודעה אחרונה: 30/09/07, 20:23
eXTReMe Tracker