קרדיט לאתר אחר
מדריך ליצירת שיגור והכנסתו למוד
חלק ראשון - שמירת המיקום לשיגור במשחק והעתקת התוצאה.
היכנסו למשחק, הגיעו למקום שברצונכם ליצור אליו שיגור.
כתבו בצ'אט: /save
עכשיו צאו מן המשחק, היכנסו לתקיית הGTA שלכם (איפה שהוא מותקן):
היכנסו אל הקובץ savedpositions.txt, בקובץ אמורה להיות שורה שדומה לשורה הבאה:
AddPlayerClass(0,2323.9878,1278.0065,98.3983,0.6612,0,0,0,0,0,0); //
בואו ונסביר את השורה:
AddPlayerClass ( 0 , 2323.9878 , 1278.0065 , 98.3983 , 0.6612 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 ); //
AddPlayerClass = הפקודה (למשל: הוספת סקין שחקן למסך הבחירה, הוספת מכונית וכד') - לא חשוב.
X = 2323.9878 = המיקום שלנו בציר ה-X.
Y = 1278.0065 = המיקום שלנו בציר ה-Y.
Z = 98.3983 = המיקום שלנו בציר ה-Z.
A = 0.6612 = הזווית שלנו שלנו בציר ה-A.
שאר ה-0 עד הסוף = הנשקים וכמות התחמושת - לא חשוב.
חלק שני - יצירת השיגור.
היכנסו למחולל קוד השיגור-
תלחצו כאן
הסבר על הדברים שצריך להכניס שם:
1. Command (Without Slash) - הפקודה לשיגור, בלי ה-/ (סלאש)
2. Message (Optional) - זהו שדה שלא חייבים למלא. אם אתם רוצים לשלוח הודעה לשחקן כשהוא משתמש בשיגור, תכתבו אותה פה.
3. With / Without A Vehicle - אם אתם מעוניינים לשגר גם את הרכב של השחקן בחרו בכפתור השמאלי, אם לא-בחרו בימני.
4. Floats: X - המיקום בציר ה-X שהוצאתם לפני כן במדריך.
5. Floats: Y - המיקום בציר ה-Y שהוצאתם לפני כן במדריך.
6. Floats: Z - המיקום בציר ה-Z שהוצאתם לפני כן במדריך.
7. Floats: A - זהו שדה שלא חייבים למלא. המיקום בציר ה-A שהוצאתם לפני כן במדריך.
לחצו על Genertate.
אם לא קיבלתם שגיאות, או במילים אחרות, אם קיבלתם את הקוד,
אז קחו את הקוד שנוצר והכניסו אותו בחלק הבא במוד: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
[הקוד שקיבלתם כאן]
return 0;
}
אם אתם מעוניינים להוסיף עוד שיגורים אז מוסיפים את השיגור הבא בדיוק אחרי הראשון, כך: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
[הקוד הראשון כאן]
[הקוד החדש כאן]
return 0;
}