מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: מדריך|ליצירת שיגור בשרתים פרטיים

  1. #1
    Cha[k]o Cha[k]o מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מדריך|ליצירת שיגור בשרתים פרטיים

    קרדיט לאתר אחר
    מדריך ליצירת שיגור והכנסתו למוד
    חלק ראשון - שמירת המיקום לשיגור במשחק והעתקת התוצאה.
    היכנסו למשחק, הגיעו למקום שברצונכם ליצור אליו שיגור.
    כתבו בצ'אט: /save
    עכשיו צאו מן המשחק, היכנסו לתקיית הGTA שלכם (איפה שהוא מותקן):

    היכנסו אל הקובץ savedpositions.txt, בקובץ אמורה להיות שורה שדומה לשורה הבאה:
    AddPlayerClass(0,2323.9878,1278.0065,98.3983,0.6612,0,0,0,0,0,0); //
    בואו ונסביר את השורה:
    AddPlayerClass ( 0 , 2323.9878 , 1278.0065 , 98.3983 , 0.6612 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 ); //
    AddPlayerClass = הפקודה (למשל: הוספת סקין שחקן למסך הבחירה, הוספת מכונית וכד') - לא חשוב.
    X = 2323.9878 = המיקום שלנו בציר ה-X.
    Y = 1278.0065 = המיקום שלנו בציר ה-Y.
    Z = 98.3983 = המיקום שלנו בציר ה-Z.
    A = 0.6612 = הזווית שלנו שלנו בציר ה-A.
    שאר ה-0 עד הסוף = הנשקים וכמות התחמושת - לא חשוב.
    חלק שני - יצירת השיגור.
    היכנסו למחולל קוד השיגור-
    תלחצו כאן

    הסבר על הדברים שצריך להכניס שם:
    1. Command (Without Slash) - הפקודה לשיגור, בלי ה-/ (סלאש)
    2. Message (Optional) - זהו שדה שלא חייבים למלא. אם אתם רוצים לשלוח הודעה לשחקן כשהוא משתמש בשיגור, תכתבו אותה פה.
    3. With / Without A Vehicle - אם אתם מעוניינים לשגר גם את הרכב של השחקן בחרו בכפתור השמאלי, אם לא-בחרו בימני.
    4. Floats: X - המיקום בציר ה-X שהוצאתם לפני כן במדריך.
    5. Floats: Y - המיקום בציר ה-Y שהוצאתם לפני כן במדריך.
    6. Floats: Z - המיקום בציר ה-Z שהוצאתם לפני כן במדריך.
    7. Floats: A - זהו שדה שלא חייבים למלא. המיקום בציר ה-A שהוצאתם לפני כן במדריך.
    לחצו על Genertate.
    אם לא קיבלתם שגיאות, או במילים אחרות, אם קיבלתם את הקוד,
    אז קחו את הקוד שנוצר והכניסו אותו בחלק הבא במוד: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
    [הקוד שקיבלתם כאן]
    return 0;
    }
    אם אתם מעוניינים להוסיף עוד שיגורים אז מוסיפים את השיגור הבא בדיוק אחרי הראשון, כך: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
    [הקוד הראשון כאן]
    [הקוד החדש כאן]
    return 0;
    }

  2. #2
    הסמל האישי של Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ
    Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/09/08
    שם פרטי
    ברק
    הודעות
    2,431
    קיבל לייק
    5 פעמים
    חח יפה..
    זה קל.
    ושמע יש לנו בדיוק כזה מדריך פה אני חשוב

נושאים דומים

  1. מדריך - ליצירת שיגור מתקדם
    על ידי _LeTmE_ בפורום Pawno & Scripting
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08/01/12, 21:45
  2. מדריך|המדריך המגניב ליצירת שיגור =]
    על ידי o F i R בפורום Pawno & Scripting
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/07/09, 23:24
  3. מדריך| ליצירת שיגור והכנסתו למוד
    על ידי Shai.T בפורום Pawno & Scripting
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 10/10/08, 00:13
  4. מדריך|ליצירת שיגור בשרתים פרטיים
    על ידי Cha[k]o בפורום DeathMatch
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28/09/08, 18:57
  5. מדריך ליצירת פונט
    על ידי Toxic בפורום מדריכים וטיפים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05/01/06, 13:01
eXTReMe Tracker