Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: 23 FUCKIN ROUNDZZZZ

  1. #1
    han han מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/08/08
    הודעות
    264
    קיבל לייק
    0 פעמים

    23 FUCKIN ROUNDZZZZ

    שיחקנו במפה anzio, תודה לויגיימס שסיפקו את ההורדה,
    דבר ראשון כולם להסתכל בתמונה ובסקור המאגניב שלי.
    שיחקנו 4 אנשים, אני, מיכאל nvR, צ'ופסטיק wili, ורועי T-Mac,
    לי למיכאל ולרועי היה Ray Gun, וקימפרנו ב-HELP ROOM, והצלחנו ליצור טקטיקה שכל אחד שומר מקום אחד וכך אנחנו שורדים המון, ובאמת המון.
    הגענו לראונד 23, כשאני שמרתי על הכניסה הראשית, שכבר בראונד 20 הייתי חייב להשתמש בריי גאן, כי צריך מחסנית שלמה של Browning M1919 כדי להרוג זומבי אחד.
    קיצר, הפסדנו כי נגמר לי ה-ammo לריי גאן, ואני הייתי בכניסה ראשית, אז מיכאל החליף אותי, אבל וילי שלא היה לו ריי גאן פרצו לו בארגזים (והתברר שהם נותנים כאפות דרך ארגזים) ואז הוא מת ואז הם עשו באקשוט למיכאל ואז אני ורועי נשארנו ואני בלי ammo לריי גאן ולא היה לנו MAX AMMO מחורבן, הפסדנו. דרך אגב ההגרלה הראשונה שעשיתי במפה יצא לי ריי גאן.
    http://img148.imageshack.us/img148/1732/23roundsqy9.png

  2. #2
    tmac1131 tmac1131 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    01/12/08
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    התוצאה שלי ככה בגלל שהחרא זומבים האלה שונאים אותי.. הם בכלל לא הגיעו לחלון שלי

  3. #3
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    אל תבכה רועי :]

  4. #4
    chopsticK chopsticK מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/08
    הודעות
    553
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חח כאפות דרך ארגזים D:
    קטלני היה, אחלה מפה
    עכשיו נשחק בtunnels

  5. #5
    הסמל האישי של KaGe
    KaGe KaGe מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/04/08
    הודעות
    983
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מרגש!

נושאים דומים

  1. "ייתכן שישלחו עוד 140 אלף חיילים לעירק", 23.12.2006
    על ידי sythx` בפורום מבזקי חדשות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24/12/06, 15:10
  2. אימון שבועי 23.11.06
    על ידי danz בפורום Hattrick
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24/11/06, 19:28
  3. המשך משחקי המחזור 23
    על ידי JHONJHON בפורום כדורגל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25/02/06, 16:35
  4. ספויילר Raw.01.23.06
    על ידי Shmuel בפורום האבקות
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28/01/06, 10:22
eXTReMe Tracker