שיחקנו במפה anzio, תודה לויגיימס שסיפקו את ההורדה,
דבר ראשון כולם להסתכל בתמונה ובסקור המאגניב שלי.
שיחקנו 4 אנשים, אני, מיכאל nvR, צ'ופסטיק wili, ורועי T-Mac,
לי למיכאל ולרועי היה Ray Gun, וקימפרנו ב-HELP ROOM, והצלחנו ליצור טקטיקה שכל אחד שומר מקום אחד וכך אנחנו שורדים המון, ובאמת המון.
הגענו לראונד 23, כשאני שמרתי על הכניסה הראשית, שכבר בראונד 20 הייתי חייב להשתמש בריי גאן, כי צריך מחסנית שלמה של Browning M1919 כדי להרוג זומבי אחד.
קיצר, הפסדנו כי נגמר לי ה-ammo לריי גאן, ואני הייתי בכניסה ראשית, אז מיכאל החליף אותי, אבל וילי שלא היה לו ריי גאן פרצו לו בארגזים (והתברר שהם נותנים כאפות דרך ארגזים) ואז הוא מת ואז הם עשו באקשוט למיכאל ואז אני ורועי נשארנו ואני בלי ammo לריי גאן ולא היה לנו MAX AMMO מחורבן, הפסדנו. דרך אגב ההגרלה הראשונה שעשיתי במפה יצא לי ריי גאן.
http://img148.imageshack.us/img148/1732/23roundsqy9.png
![]()





הירשם כדי להגיב לנושא


