קשה איתך אני מבין.
תת פורום הורדת באנים!!
גם עליי התחלת להמאס
פחחחח יטיפש מה זה נמאס לך ממני אני אומר לך הוא הביא לי באן אחרי שלא עשיתי כלום והורידו לי את הבאן ועכשיו שנכנסתי הוא עוד פעם הביא לי יאללה שב בשקט
איי אייי איי..