איך אלו? קניתי כאלה רק שכל מה ששחור הוא בלבן ומסביב לנייק עצמו בצבע אפור ועם סקוטשים
http://img.en.china.cn/0/0,0,267,171...0,00c13023.jpg
איך אלו? קניתי כאלה רק שכל מה ששחור הוא בלבן ומסביב לנייק עצמו בצבע אפור ועם סקוטשים
http://img.en.china.cn/0/0,0,267,171...0,00c13023.jpg
כיף לך
פצצות
תגיד הם נוחות אני רוצהלקנות כאלו גם
צבע יפה
יש לי בדיוק כאלו לבנות רק עם סקוטשים
יפות אחי, תיתחדש![]()
אני הולך לקנות את האדידס החדשות יום ראשון..
תחדש כפרה.
אחלה נעליים אחי תתחדש [=
תחדש
יפה תתחדש
נחמד תתחדש...
אז תעלה כבר תמונה של הנעליים שלך מה אתה מעלה לי את זה.
הנעליים האלה יפות אחושרמוטה מה שיש לך בתמונה .
פשש אחלה נעליים אחי תיתחדש![]()
לא אוהב את הסגנון אחי
אבל יפות
מה שאתה מיתכוון יש לי בדיוק !
יותם הנניק עם הסקווטשים שלי
זה מה שהוא מיתכוון
טוב אני יעלה
לא מת על הדוגמה הזאת של הנייק אבל תתחדש
נעליים יפות אחי !
כמה עלו לך ?
תתחדש
תתחדש גבר נעל יפה ונוחה![]()