The Police - Every Breath You Take.mp3
זה השיר שביקשת בפורום רוק..
The Police - Every Breath You Take.mp3
זה השיר שביקשת בפורום רוק..
נערך בפעם האחרונה על ידי Psysoul : 05/03/09 ב 13:14
ואללה תודה אח שלי :]
מלך
בכיף...
למה לא פתחתה את זה ברוק?....
ולשוקס עם הייתה קורא חוקים או קצת פותח תעיניים הייתה רואה שיש שני סאבי פורום ברוק ומטאל ואחד מהם זה בקשות....!!!!!!
והילה "פתחתי תעניים שלי" ורק עכשיו ראיתי את התתי פורומים
מה אני יעשה אני רגיל לפורום מזרחית וים תיכונית שזה בנעוץ..
ואפשר לחשוב יש לך שם 500 בקשות ביום כולה פעם אחת ..
נערך בפעם האחרונה על ידי `Shox : 05/03/09 ב 14:58