למעלה שימו את זה .
כל פעם שאתם מוסיפים שורה צ'ט פוינט חדש אם חייבים לשים לו שם כמו CP_BANK ולמספר אותו#define MAX_POINTS 1
#define CP_BANK 1
ומתחת לזה תשימו את הדברים הבאים:
אוקיי זה הקורדס עכשיו כדיי לשמור קורדס הולכים למקום סבבה ואז עושים ככהnew Float:checkCoords[MAX_POINTS][4] = {
{-36.5483,-57.9948, -17.2655,-49.2967} //BANK
};
______________
| save|
| |
| |
|save________|
אם לא הבנתם איך
אז תשמרו ב דיבאג באלכסון אוקיי
עכשיו אתם רוצים להוסיף סבבה אתם משנים למעלה ת MAX_point ל 2 אם יש לכם 3 אז שלוש הבנתם
ומוסיפים בשורה הראשונה פסיק(,) ככה
{-36.5483,-57.9948, -17.2655,-49.2967},
ובשורה שהוספתם אתם לא שמים אם אתה מוספים עוד אחד אז שמים גם בשני פסיק ובמה שהוספתם בלי
וזה ה קורדס
סבבה
עכשיו החלק השני
זה כבר ב צ'ט פוינט עצמו אתם הולכים למקום שאתם רוצים אותו ושומרים ופשוט שמים בדיוק כמו ששמרתם!
new Float:checkpoints[MAX_POINTS][4] = {
{-22.2549,-55.6575,1003.5469}
};
ואותו דבר עם הפסיק(,) פה אתו דבר בדיוק
הצעה קודם תשמרו תמיקום ורק אז תקורדס
והחלק האחרון
new checkpointType[MAX_POINTS] = {
CP_BANK
};
ושוב פה אותו דבר עם ה פסיק(,)
עכשיו תקודים הבאים אתם פשוט מוסיפים למוד ועושים לו טיימר!
וזהו פשוט וקל בהצלחה.
ongamemodeinit
תוסיפו את זה
SetTimer("checkpointUpdate",100, 1);
את זה איפה שאתם רוצים
public getCheckpointType(playerID)
{
return checkpointType[playerCheckpoint[playerID]];
}
public checkpointUpdate()
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i)) {
for(new j=0; j < MAX_POINTS; j++) {
if(isPlayerInArea(i, checkCoords[j])) {
if(playerCheckpoint[i]!= j) {
DisablePlayerCheckpoint(i);
SetPlayerCheckpoint(i, checkpoints[j][0],checkpoints[j][1],checkpoints[j][2],checkpoints[j][3]);
playerCheckpoint[i] = j;
}
} else {
if(playerCheckpoint[i]==j) {
DisablePlayerCheckpoint(i);
playerCheckpoint[i] = 999;
}
}
}
}
}
}
נלקח מפורום אחר. תהנו סטלה!!![]()