מפה שקופה + ראנדום + שילוב צבעים.
קודם כל ניצור את ה "stock" הזה למטה הכי למטה:
PHP Code:
stock sgba7asx(s=1256783,g=65536,b=256,a=0) return (s*s) + (g*g) + (b*b) + a*a;
בואו אני יסביר תקוד.
(s=1256783,g=65536,b=100,a=0)
החלק הזה בקוד מראה מה כל משתנה שווה (stock חוסס new`s)
בוא נגיד ככה ש המשתנה נכון s = 1256783 ?
g = 65536
b = 100
אחרי זה יש לנו את זה
זה ישנה תצבא
SetPlayerColor(playerid,sgba7asx(random(100),random(100),random(100),55));
רואים תחלק שהקדשתי בצהוב?(משתנים) זה אומר ש ה " random(100)"
זה יעבוד לפי סדר , הראנדום זה קוד מובנה באינקלוד a_samp כמו GivePlayerMoney ועוד..
אז נכון הראשון ראנדום = 100 כנ'ל השני והשלישי..
עכשיו נשארנו עם a a זה בעצם הקוד שיוריד כ 55 אחוז מהצבע של הראנדום שזה הביא לשחקן
הקוד שהבאתי יעשה ראנדום אקראי בין המספרים הנמצאים בתוך ה"stock".
ה"a" כפי שאתם רואים לא הוגדר ב"stock" הוא הוגדר בתוך ה"setplayercolor"
ואנחנו החלטנו שזה יוריד כ55 אחוז מהצבע של השחקן זה כמו שנקח שיער של בנאדם ונעשה לא הבהרה הוא יהפוך ליותר בלונדיני נכון? ככה בידיוק הקוד יוריד מהראנדום של הצבעים שנבחר 55 אחוז מהצבע! :]]
הסבר להתקנת הקוד:
למטה במוד:
PHP Code:
stock sgba7asx(s=1256783,g=65536,b=256,a=0) return (s*s) + (g*g) + (b*b) + a*a;
למעלה במוד איפה שכל האינקלודים והצבעים:
PHP Code:
#define BMap SetPlayerColor(playerid,sgba7asx(random(100),random(100),random(100),55));
בפאבליק "OnPlayerConencrt" :
תקוד האחרון ^^ שהבאתי שצריכים לשים ב onplayerconenct זה יקרא מהפקונציה define BMap בגלל זה אין צורך בסוגרים גרשיים ( "" ,, ;; return ) אין צורך בהם הכל רשום ב define
מקווה שעזרתי לכם! :]]