Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

אשכול: סינרגיה תופס פה?

  1. #1
    Cr4zY^De4moN Cr4zY^De4moN מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    22/01/07
    הודעות
    7,585
    קיבל לייק
    0 פעמים

    סינרגיה תופס פה?

    או שזה לא נקרא רוק?
    למה אם כן תארגנו איזה שיר יפה שלו.. יש איזה 1 יפה אנלא יודע תשם

  2. #2
    TreaX TreaX מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    16/02/06
    הודעות
    4,267
    קיבל לייק
    0 פעמים
    [HIDE]http://www.mytempdir.com/1193041[/HIDE]

    קח יש לך פה שתי שירים שלו..
    סינרגיה- תראי זה אני
    סינרגיה- אשם

    אתה בדוק התכוונת לראשון חח אבל השני גם יפה

  3. #3
    Dan||Loco Dan||Loco מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    26/01/07
    הודעות
    98
    קיבל לייק
    0 פעמים
    hahahahaha
    10x yoni

  4. #4
    Cr4zY^De4moN Cr4zY^De4moN מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    22/01/07
    הודעות
    7,585
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יוני תודה אחי.. בול!

  5. #5
    הסמל האישי של Givaaty
    Givaaty Givaaty מנותק
    תאריך הצטרפות
    14/01/05
    הודעות
    530
    קיבל לייק
    0 פעמים
    וואלה אני רוצה את "אשם"

  6. #6
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה

נושאים דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31/05/05, 15:41
  2. סאמק צריך לחפור פה!
    על ידי Str1ker בפורום Tactical Ops
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20/05/05, 18:53
  3. ניהיה פה משעמם
    על ידי 4EvEr בפורום Tactical Ops
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08/05/05, 07:14
  4. זה רק אני? או שהתחיל לשעמם פה?
    על ידי KuNdaSoN- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24/03/05, 00:41
  5. אני צריך עזרה פה עם הסרבר הביתי..
    על ידי And1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/03/05, 22:15
eXTReMe Tracker