או שזה לא נקרא רוק?
למה אם כן תארגנו איזה שיר יפה שלו.. יש איזה 1 יפה אנלא יודע תשם
או שזה לא נקרא רוק?
למה אם כן תארגנו איזה שיר יפה שלו.. יש איזה 1 יפה אנלא יודע תשם
[HIDE]http://www.mytempdir.com/1193041[/HIDE]
קח יש לך פה שתי שירים שלו..
סינרגיה- תראי זה אני
סינרגיה- אשם
אתה בדוק התכוונת לראשון חח אבל השני גם יפה
hahahahaha
10x yoni
יוני תודה אחי.. בול!
וואלה אני רוצה את "אשם"
תודה