לינק http://img63.imageshack.us/img63/6521/76673673qk1.jpg
לא הכי מובן אז:
חיפה מחצי מול אספניול איקס
המאצ' אפ של קולאוטי איקס (חשבתי שתפסתי אבלזה בוטל כי טטאמודו לא נכנס)
סלטה ויגו מחצית איקס
ובראגה מול טוטנהאם מחצית איקס
4 איקסים חחח נתפסס
בסוף זה לא 105 זה 63 בלי המאצ'אפ של קולואטי
לקחתי היום ת'כסף אני מתכנן בומבה ליום ראשון משהו עצבני לא דרדלה של 60 שקל חח





הירשם כדי להגיב לנושא
