שמעו לא ידעתי איפה לרשום את זה כי לא היה פורום מתאים
יש איזה שיר בסרט "הגורו" סרט בהודית......
אני חייב אותו
מישהו יודע איך קוראים לו?
שמעו לא ידעתי איפה לרשום את זה כי לא היה פורום מתאים
יש איזה שיר בסרט "הגורו" סרט בהודית......
אני חייב אותו
מישהו יודע איך קוראים לו?
זה אפילו לא קשור למוזיקה ישראלית
איך זה קששור למוזיקה מזרחית \ דכאונית ?
חח אמרתי לכם
אין לי מושג איפה לרשום את זה אין פה פורום מתאים..