זה פאדיחותת כי הם מדברים סטלנית ואפחד לא מבין אותם!!:jiggy:
זה פאדיחותת כי הם מדברים סטלנית ואפחד לא מבין אותם!!:jiggy:
איזה דפוק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
hhhhh eize dafokk
אהא?
מדברים סטלנית? חח
טוב...
די אחד החלשים באמא שלי .