למה אני לא רואה את הפורום בצבע תכלת? ואם אפשר לשנות איפה משנים?
למה אני לא רואה את הפורום בצבע תכלת? ואם אפשר לשנות איפה משנים?
לוח בקרה אישי >
הגדרות סקין ושפות>
ערכת פורום משהו כזה
satla skin 1
וכאלה
![]()
לא קשור לפה...
נעול!!!