מיזה השחקן הידוע בכינויו Shox?
na shox
הטמבל הזה עושה לי בפאבליק "turn off radar" עוד נוב
הנובים פה זאת מחלה.
מיזה השחקן הידוע בכינויו Shox?
na shox
הטמבל הזה עושה לי בפאבליק "turn off radar" עוד נוב
הנובים פה זאת מחלה.
מה לנו ולזה?!.
לנעול.
פאבליק זה פאבליק אחי... אין לנו כ"כ מה לעשות בנידון, פשוט תשים אותם על איגנור או שתגיד לו שיסתום ושאתה משחק הרבה זמן...
תהנה מקלאנוורים ותשחק לבנתיים בסרברים שיש לך סמי\אדמין שם
אין מה לעשות עד שיצא ese, ואז כל אחד יסתום ולא יעשה ספאם שיעשו עלייך ווט.
אז לסיכום, קח לבנתיים הערות של "ראדאר וכו'.." וווטים כמחמאות כי בזמן הזה לבנתיים אין מה לעשות לגבי זה...
נעול
אוי חן, פשוט תנעל וזהו.