Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 29

אשכול: פלייאוף גביע האומות: ישראל - קרואטיה

  1. #1
    pliss pliss מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/12/07
    הודעות
    148
    קיבל לייק
    0 פעמים

    פלייאוף גביע האומות: ישראל - קרואטיה

    היום משוחק המשחק הראשון בפלייאוף בגביע האומות של קלאןבייס, בשעה 22:00 שעון ישראל.

    המשחק משוחק נגד נבחרת קרואטיה שהצליחה להפתיע את פינלנד בשלב הבתים ולעלות לשלב הבא, כך שאסור לזלזל בהם.

    הרכב הנבחרת המשוער למשחק:

    • pliss
    • katha
    • htmn
    • lupez
    • f0rensics


    בהצלחה לנו

    לינק לעמוד המשחק בקלאןבייס

  2. #2
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בהצלחה

    שאר המשחקים-

    בלגיה-שוויץ
    צכיה-פולין
    שוודיה-פורטוגל
    צרפת-הולנד
    הונגריה-אירלנד
    גרמניה-רומניה
    אנגליה-בלארוס

    קיצר נהיה נגד המנצחת בין בלגיה לשוויץ
    נערך בפעם האחרונה על ידי viyarO_ox : 08/03/09 ב 21:12

  3. #3
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מעניין כמה כמה עכשיו חח

  4. #4
    yoni1000 yoni1000 מנותק Cherryyyy
    תאריך הצטרפות
    05/06/08
    הודעות
    488
    קיבל לייק
    0 פעמים
    13-8
    הפסידו ישראל

  5. #5
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אל אל שניצל , לא נורא חבר"ס יצגתם אותנו בכבוד D:

  6. #6
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ;/!!

  7. #7
    הסמל האישי של Coconut
    Coconut Coconut מנותק The clutcher
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חבל... לא נורא, ייצגתם אותנו יפה :}

  8. #8
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עלק יצגו אותנו בכבוד נצחתם רק שלושה משחקים נגד הפועל מרמורק נגד צילה עכו ונגד גרמניה אבו נאזצים יגרועים( ביבי ונורמן לשלטון )

    נערך בפעם האחרונה על ידי viyarO_ox : 08/03/09 ב 23:27

  9. #9
    clearly clearly מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    436
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אם DIABLO היה משחק היינו לוקחים

  10. #10
    !Go_laN !Go_laN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/05/08
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    6 פעמים
    מה הקטע שדיאבלו בקבוצה ולא להשתמש בו?..
    באמת שאני לא מבין..

  11. #11
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    רק שדיאבלו כן שיחק והוא היה הסיבה העיקרית להפסד חחחחח

    אני לא אכנס עכשיו לפרטים כי יש כל כך הרבה דברים שמשפיעים על המשחק אבל היה עדיף ליינאפ שלנו.

  12. #12
    qzeey qzeey מנותק ניצב ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    1,229
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה באסה........

  13. #13
    bijjo bijjo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    22/01/09
    הודעות
    251
    קיבל לייק
    0 פעמים
    באסה :\ אבל לא נורא חברים ממש כל הכבוד באמת שיצגתם אותנו בכבוד :]

  14. #14
    SkinnyShini SkinnyShini מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    05/06/08
    הודעות
    69
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשוט בושה
    אל תקחו את זה קשה. לדעתי הוכחתם את עצמכם מספיק ולא צריך יותר מזה.

    מקסימום יהיה עוד גביע אומות בתקופת הCOD6.

    gg

  15. #15
    הסמל האישי של Tamin
    Tamin Tamin מנותק Mr. split personality
    תאריך הצטרפות
    02/08/08
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    6 פעמים
    it's an OMEN

  16. #16
    qzeey qzeey מנותק ניצב ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    1,229
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי SkinnyShini צפה בהודעה
    פשוט בושה
    אל תקחו את זה קשה. לדעתי הוכחתם את עצמכם מספיק ולא צריך יותר מזה.

    מקסימום יהיה עוד גביע אומות בתקופת הCOD6.

    gg
    לול...אתה אומר את זה כיאילו זה מחר...חחח...

  17. #17
    clearly clearly מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    436
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי mikewithbike צפה בהודעה
    רק שדיאבלו כן שיחק והוא היה הסיבה העיקרית להפסד חחחחח

    אני לא אכנס עכשיו לפרטים כי יש כל כך הרבה דברים שמשפיעים על המשחק אבל היה עדיף ליינאפ שלנו.


    שמע, אולי הוא גם היה הסיבה, אבל כשאתה היית מקום אחרון אתה לא ממש יכול להאשים אותו..

  18. #18
    yoni1000 yoni1000 מנותק Cherryyyy
    תאריך הצטרפות
    05/06/08
    הודעות
    488
    קיבל לייק
    0 פעמים

  19. #19
    kapcheR kapcheR מנותק Esports fan
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    680
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא נורא

  20. #20
    הסמל האישי של Carrier_
    Carrier_ Carrier_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/02/09
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רגע אז זה אומר שעפנו מהגביע?!
    באסה ;/

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. קרואטיה-ישראל[דיון]
    על ידי Jumper בפורום כדורגל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 14/10/07, 04:40
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07/07/06, 14:06
  3. חצי גמר גביע המדינה בכדורסל
    על ידי porche man בפורום פח זבל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05/01/05, 18:57
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05/01/05, 18:55
  5. הגרלת רבע גמר גביע הטוטו
    על ידי DynaMiX בפורום פח זבל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23/12/04, 15:44
eXTReMe Tracker