Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

אשכול: בעיה|הקראשים חזרו

  1. #1
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בעיה|הקראשים חזרו

    כול פעם שמנסים להתחבר לשרת מקבלים קראש מידי תתקנו את זה נמאס כבר אני מת לשחק וכל פעם הוא שהסרבר סגור או שקיבלתי באן מפורץ הוא שיש קראשים תתנו את זה מהר

  2. #2
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נו תתקנו את זה

  3. #3
    הסמל האישי של X_SniperPro_X
    X_SniperPro_X X_SniperPro_X מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/01/09
    שם פרטי
    מי רוצה ?
    הודעות
    5,388
    קיבל לייק
    260 פעמים
    תיתקנו את זה כבר!!!!!!יש אנשים שמחוברים לשרת בבוקר ויש כאלה שלא !

  4. #4
    הסמל האישי של o F i R
    o F i R o F i R מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/10/08
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    3,853
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אנינ העתוררתי עכשיו מה קרה?

    {יש קראשים גם לי}

  5. #5
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש עוד פעם קראשים אי אפשר לשחק ככה

  6. #6
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נו מה נעשה עכשיו אני מת לשחק

  7. #7
    ShonP ShonP מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/05/09
    שם פרטי
    שון
    הודעות
    1,719
    קיבל לייק
    6 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי H[o]T_D[o]G צפה בהודעה
    נו מה נעשה עכשיו אני מת לשחק
    דבר ראשון קרא חוקים דחוף!!!!!!!!! לא עושים דאבל [רק עם עבר יום ומקפיצים]

    דבר שני אותו דבר גם לי לא נורא תעשו משהו בפורום תשקיעו

  8. #8
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני מתחרפן לא יכול

  9. #9
    הסמל האישי של !~!Dagon!~!
    !~!Dagon!~! !~!Dagon!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/05/09
    שם פרטי
    איתי
    הודעות
    464
    קיבל לייק
    0 פעמים
    צודק אי אפשר להיכנס לשרת. ניכנסת יצאת(כי קיבלת קראש)

    תעשו משהו מה אנחנו משועמים ומה להשקיע בפורום... אין מה לעשות כאן כלום לא חדש.

  10. #10
    הסמל האישי של !~!Tony_Aljeam!~!
    !~!Tony_Aljeam!~! !~!Tony_Aljeam!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    הקרבצן מתמן
    הודעות
    198
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נכון צודק

  11. #11
    הסמל האישי של !~!Dagon!~!
    !~!Dagon!~! !~!Dagon!~! מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/05/09
    שם פרטי
    איתי
    הודעות
    464
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יודעים ה סיגרו תשרת ואז תיפתחו אותו ישר שהיה לי שרת(טוב לא לי לחבר שלי אבל הייתי בדרגה שלו) אז גם היה לנו קראששים.
    סגרנו תשרת אחרי 5 דקות פתחנו והשרת כמו חדש אין קראשים תנסו.

  12. #12
    BurnOut BurnOut מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    א
    הודעות
    2,677
    קיבל לייק
    28 פעמים
    תשמעו, צריך לחכות למישהו יש לו תסיסמה ל RCON שיעשו ריסט לשרת.
    כש יקיר\קובי התעוררו, אני בטוח שהם יעשו את זה ותוכלו לשחק, לפי מה שאני חושב תוך שעה השרת יסתדר...

  13. #13
    הסמל האישי של o F i R
    o F i R o F i R מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/10/08
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    3,853
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אנחנו ממש מצטערים.

  14. #14
    ShonP ShonP מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/05/09
    שם פרטי
    שון
    הודעות
    1,719
    קיבל לייק
    6 פעמים
    על מה יש לכם להצטער זה לא אתם אשמים..

נושאים דומים

  1. בעיה בפאץ החדש
    על ידי 7BAR בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28/02/08, 17:21
  2. בעיה בטיםספיק
    על ידי ToMpsoN* בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12/04/05, 06:56
  3. יש לי בעיה עם הפאצ' החדש
    על ידי KilderSlive בפורום Tactical Ops
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/03/05, 20:45
  4. יש לי בעיה :(
    על ידי ^*yOna*^ בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12/03/05, 13:43
  5. יש לי בעיה בטקטיקל!!!עזרה בבקשה...
    על ידי DoGz בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/03/05, 19:09
eXTReMe Tracker