כול פעם שמנסים להתחבר לשרת מקבלים קראש מידי תתקנו את זה נמאס כבר אני מת לשחק וכל פעם הוא שהסרבר סגור או שקיבלתי באן מפורץ הוא שיש קראשים תתנו את זה מהר
כול פעם שמנסים להתחבר לשרת מקבלים קראש מידי תתקנו את זה נמאס כבר אני מת לשחק וכל פעם הוא שהסרבר סגור או שקיבלתי באן מפורץ הוא שיש קראשים תתנו את זה מהר
נו תתקנו את זה
תיתקנו את זה כבר!!!!!!יש אנשים שמחוברים לשרת בבוקר ויש כאלה שלא !
אנינ העתוררתי עכשיו מה קרה?
{יש קראשים גם לי}
יש עוד פעם קראשים אי אפשר לשחק ככה
נו מה נעשה עכשיו אני מת לשחק
אני מתחרפן לא יכול
צודק אי אפשר להיכנס לשרת. ניכנסת יצאת(כי קיבלת קראש)
תעשו משהו מה אנחנו משועמים ומה להשקיע בפורום... אין מה לעשות כאן כלום לא חדש.
נכון צודק
יודעים ה סיגרו תשרת ואז תיפתחו אותו ישר שהיה לי שרת(טוב לא לי לחבר שלי אבל הייתי בדרגה שלו) אז גם היה לנו קראששים.
סגרנו תשרת אחרי 5 דקות פתחנו והשרת כמו חדש אין קראשים תנסו.
תשמעו, צריך לחכות למישהו יש לו תסיסמה ל RCON שיעשו ריסט לשרת.
כש יקיר\קובי התעוררו, אני בטוח שהם יעשו את זה ותוכלו לשחק, לפי מה שאני חושב תוך שעה השרת יסתדר...
אנחנו ממש מצטערים.
על מה יש לכם להצטער זה לא אתם אשמים..