עם אנה זאת אמילי..
אז
היא תמיד נמצאת על דיוטי ועוזרת לכולם..
ותמיד מחוברת
והיא עוזרת בהכל!..
חבל שהיא לא אחראית לידרים מגיע לה תנו לה את זה
אחראית לידרים
ואתם מפסידים..
עם אנה זאת אמילי..
אז
היא תמיד נמצאת על דיוטי ועוזרת לכולם..
ותמיד מחוברת
והיא עוזרת בהכל!..
חבל שהיא לא אחראית לידרים מגיע לה תנו לה את זה
אחראית לידרים
ואתם מפסידים..
דבר ראשון
הוא קנה אינפרנוס מאיזה מישהו שמכר לו אותה! ב2מיליון!
הוא אחר כך קנה בולט באין לי מושג כמה :S מלא כסף
והיום הוא רצה לקנות ממני סולטן ב600אלף!!!
אני מבקש שתאפסו לו תסטאט מיידי!
מתי דיברתי איתך ישקרן חחח
לא ידעתי בכלל על השיטה הזאת ואני גם לא ינסה הכסף שיש לי May_Martin ו Caser_Morgan הביאו לי כל אחד 300 הם משחקים מתחילת השרת והם פרשו ל LS-RP אז שתוק
טופס הורדת באן :
שם בשרת:Tomi_Bellic
אדמין שהביא את הבאן:Satla-Zone
לדעתי קיבלתי באן על :אח שלי לחץ לי על ESC והרבצתי לו חחח
אייפי שלי:לא צריך
תמונה:לא צילמתי
הערות: הייתי ביאקוזה ניר חילק לי משכורת של שבועיים+בונוס של שבועיים
ואח שלי המטומטם נגע לי במשחק
הלכתי לשתות חשבתי שהוא לא יגיע כזה מהר אלי.
וקיבלתי לוק בגלל אח שלי.. שלחץ לי ESC..
ועוד נשאר לו 2 מיל
שם עכשוי:Carlo_Foliani
אני רוצה לשנות ל..:Joe_Bleick
בתודה טל.
1+
תומך בהצעה.
תומך גם.
ישקרן האינפקמוס היתה מהחנות ושאר הכסף משדידות בוא תגיד לי מי מכר לי את האינפרמוס ב2 מיליון בדיוק...
ואני יודע שאין לך תשובה כי אני קניתי אותה מהחנות אז אל תבלבל לי ****** עכשיו בקשר לשאר הכסף מן יודע שדדתי מישהו עם 700000
וגם.. מחרתי את הבנגי ביותר כסף ואז קניתי אותה בפחות מימה שמכרתי
והיה לי עוד שוד של 1000000 ועוד שודים קטנים אז די לזין תשכל .
ומה זה הדרישות האלה תאפסו לו מיד קודם כל שיבדקו ואז יראו שזה נכון מה שאני אומר ויראו שאתה אולי בשבוע האחרון קיבלתה 7 פעמים לוק על מני ציט אז די לזין תמוח.
נערך בפעם האחרונה על ידי dant1993 : 04/12/09 ב 18:38
פעם אחת היום חח ילד מסכן.
מה קשור תקלות ותשאל את קלארק פיט שהיה באחד מהשודים
אותי דן שדד שהיה לי מליון בטח מהוותקים מכירים את מי שהביא לי את הכסף רמה 10 ויש לו 2.5 מליון הוא היה ליידר צבא אז תאמינו לי שהוא
לא הביא את זה מי כסף זה Caser_Morgan
כן בטח מאיפה המיליון שלך?
ולמה לא להביא לך מתוך ה2וחצי מיליון שלו מיליון?
ואיך הוא הגיע לרמה 10?
כבר רואים שאתה מחרטט!
חרטטן זה מה שיש לי להגיד לך.
ומותר לשדוד עד 10אלף
איך בן אדם יכול להחזיק בארנק מיליון!!!!!!
אינעל ראבק אני משתגע מהנונ פה בשרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יואוווו
והיה לך גם בנשי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך אתה כזה טחון יצ'יטר מסריח אחד מגיע לך.
נערך בפעם האחרונה על ידי s/s : 04/12/09 ב 18:58
זה לפני החוק החדש שעד 10000
1+ היא עוזרת לכולם גם אם היא רוצה לשחק היא נשארת דיוטי לעזור לאנשים