Satla-Zone
התחברות
עמוד 18 מתוך 20 ראשוןראשון ... 8121314151617181920 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 341 עד 360 מתוך 394

אשכול: תלונה|משה נימאס עלי כבר

  1. #341
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים

    ציון לשבח | אנה

    עם אנה זאת אמילי..
    אז
    היא תמיד נמצאת על דיוטי ועוזרת לכולם..
    ותמיד מחוברת
    והיא עוזרת בהכל!..
    חבל שהיא לא אחראית לידרים מגיע לה תנו לה את זה
    אחראית לידרים
    ואתם מפסידים..

  2. #342
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים

    תלונה|Dan_Tayar עם פול כסף!

    דבר ראשון
    הוא קנה אינפרנוס מאיזה מישהו שמכר לו אותה! ב2מיליון!
    הוא אחר כך קנה בולט באין לי מושג כמה :S מלא כסף
    והיום הוא רצה לקנות ממני סולטן ב600אלף!!!
    אני מבקש שתאפסו לו תסטאט מיידי!

  3. #343
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    מתי דיברתי איתך ישקרן חחח

  4. #344
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Own3d צפה בהודעה
    מתי דיברתי איתך ישקרן חחח
    שאמרת יש לי שיטה להרויח כסף..
    ואמרת לי.

  5. #345
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    לא ידעתי בכלל על השיטה הזאת ואני גם לא ינסה הכסף שיש לי May_Martin ו Caser_Morgan הביאו לי כל אחד 300 הם משחקים מתחילת השרת והם פרשו ל LS-RP אז שתוק

  6. #346
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בקשה|הורדת לוק Tomi_Bellic

    טופס הורדת באן :

    שם בשרת:Tomi_Bellic


    אדמין שהביא את הבאן:Satla-Zone

    לדעתי קיבלתי באן על :אח שלי לחץ לי על ESC והרבצתי לו חחח


    אייפי שלי:לא צריך


    תמונה:לא צילמתי


    הערות: הייתי ביאקוזה ניר חילק לי משכורת של שבועיים+בונוס של שבועיים
    ואח שלי המטומטם נגע לי במשחק
    הלכתי לשתות חשבתי שהוא לא יגיע כזה מהר אלי.
    וקיבלתי לוק בגלל אח שלי.. שלחץ לי ESC..

  7. #347
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ועוד נשאר לו 2 מיל

  8. #348
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים

    Smile בקשה|שינוי ניק

    שם עכשוי:Carlo_Foliani
    אני רוצה לשנות ל..:Joe_Bleick

    בתודה טל.

  9. #349
    ProBaR ProBaR מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/09/09
    שם פרטי
    LOL
    הודעות
    179
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי s/s צפה בהודעה
    אין מה לעשות הוא אחראי לידרים "ממש טוב" ואין מה להגיד..
    ומתן לא מבין שצריך אחראי לידרים שמחובר הרבה
    אפילו מתן מחובר יותר מאור!!
    כיאלו WTF?
    תעלו את אנה לאחראית לידרים.
    היא תמיד פעילה ותמיד עוזרת.
    ובקושי משחקת IC ואני מרחם עליה
    אבל היא עוזר..
    היא יכולה להיות Admin_Bot
    חחח
    סתם.
    סורי אור,
    אבל אנה באמת יותר פעילה ממך...
    אין פעם אחת שהיא לא ענתה לי בפרטית...
    לדעתי לעלות את אנה לאחראית לידרים..

  10. #350
    ProBaR ProBaR מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/09/09
    שם פרטי
    LOL
    הודעות
    179
    קיבל לייק
    0 פעמים
    1+
    תומך בהצעה.

  11. #351
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים
    תומך גם.

  12. #352
    dant1993 dant1993 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    09/10/09
    שם פרטי
    dan
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ישקרן האינפקמוס היתה מהחנות ושאר הכסף משדידות בוא תגיד לי מי מכר לי את האינפרמוס ב2 מיליון בדיוק...
    ואני יודע שאין לך תשובה כי אני קניתי אותה מהחנות אז אל תבלבל לי ****** עכשיו בקשר לשאר הכסף מן יודע שדדתי מישהו עם 700000
    וגם.. מחרתי את הבנגי ביותר כסף ואז קניתי אותה בפחות מימה שמכרתי
    והיה לי עוד שוד של 1000000 ועוד שודים קטנים אז די לזין תשכל .
    ומה זה הדרישות האלה תאפסו לו מיד קודם כל שיבדקו ואז יראו שזה נכון מה שאני אומר ויראו שאתה אולי בשבוע האחרון קיבלתה 7 פעמים לוק על מני ציט אז די לזין תמוח.
    נערך בפעם האחרונה על ידי dant1993 : 04/12/09 ב 18:38

  13. #353
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פעם אחת היום חח ילד מסכן.

  14. #354
    Hacker Hacker מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/09
    שם פרטי
    אור :)
    הודעות
    365
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי dant1993 צפה בהודעה
    ישקרן האינפקמוס היתה מהחנות ושאר הכסף משדידות בוא תגיד לי מי מכר לי את האינפרמוס ב2 מיליון בדיוק...
    ואני יודע שאין לך תשובה כי אני קניתי אותה מהחנות אז אל תבלבל לי ****** עכשיו בקשר לשאר הכסף מן יודע שדדתי מישהו עם 700000
    והיה לי עוד שוד של 1000000 ועוד שודים קטנים אז די לזין תשכל .
    ומה זה הדרישות האלה תאפסו לו מיד קודם כל שיבדקו ואז יראו שזה נכון מה שאני אומר ויראו שאתה אולי בשבוע האחרון קיבלתה 7 פעמים לוק על מני ציט אז די לזין תמוח.
    חחחחח אני שם כסףף שאין לך ארפי בשיט בשביל לעשות שוד ועוד על 1000000 דולר הצחקת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    פשוט תגיד שהיה לך כמה תקלות אם הסובייט, אבל הסתדר :] ..

  15. #355
    dant1993 dant1993 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    09/10/09
    שם פרטי
    dan
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה קשור תקלות ותשאל את קלארק פיט שהיה באחד מהשודים

  16. #356
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    אותי דן שדד שהיה לי מליון בטח מהוותקים מכירים את מי שהביא לי את הכסף רמה 10 ויש לו 2.5 מליון הוא היה ליידר צבא אז תאמינו לי שהוא
    לא הביא את זה מי כסף זה Caser_Morgan

  17. #357
    dant1993 dant1993 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    09/10/09
    שם פרטי
    dan
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתם רואים והשני עם ה700000 אתה יודע שאני שדדתי כי אתה הבאתה לי את הכסף אז תחזירו לי את הכל יש לי תמונה של הסטאטס



    טתם סתם נתפלים לילדים אני השקתי בשרת שיחקתי מלא ואז פתאום אתם מאפסים לי את כל מה שעבדתי עליו!!!
    נערך בפעם האחרונה על ידי dant1993 : 04/12/09 ב 18:54

  18. #358
    s/s s/s מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/08/09
    שם פרטי
    ss
    הודעות
    205
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Own3d צפה בהודעה
    אותי דן שדד שהיה לי מליון בטח מהוותקים מכירים את מי שהביא לי את הכסף רמה 10 ויש לו 2.5 מליון הוא היה ליידר צבא אז תאמינו לי שהוא
    לא הביא את זה מי כסף זה Caser_Morgan
    כן בטח מאיפה המיליון שלך?
    ולמה לא להביא לך מתוך ה2וחצי מיליון שלו מיליון?
    ואיך הוא הגיע לרמה 10?
    כבר רואים שאתה מחרטט!
    חרטטן זה מה שיש לי להגיד לך.
    ומותר לשדוד עד 10אלף
    איך בן אדם יכול להחזיק בארנק מיליון!!!!!!
    אינעל ראבק אני משתגע מהנונ פה בשרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    יואוווו
    והיה לך גם בנשי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איך אתה כזה טחון יצ'יטר מסריח אחד מגיע לך.
    נערך בפעם האחרונה על ידי s/s : 04/12/09 ב 18:58

  19. #359
    dant1993 dant1993 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    09/10/09
    שם פרטי
    dan
    הודעות
    33
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה לפני החוק החדש שעד 10000

  20. #360
    DR.BLAH DR.BLAH מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    23/08/09
    שם פרטי
    dan
    הודעות
    460
    קיבל לייק
    0 פעמים
    1+ היא עוזרת לכולם גם אם היא רוצה לשחק היא נשארת דיוטי לעזור לאנשים

נושאים דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21/11/09, 16:00
  2. תלונה|תקשיבו נימאס לי מהלידר מישטרה
    על ידי Don_Konor בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01/09/09, 19:37
  3. תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 07/03/09, 22:55
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12/02/09, 23:07
  5. באן|נימאס לי כבר!
    על ידי gta4life בפורום DeathMatch
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 08/09/08, 00:03
eXTReMe Tracker