Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

אשכול: הצילו! אני חייבת עזרה!

  1. #1
    בלה בלה מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/12/07
    הודעות
    5
    קיבל לייק
    0 פעמים

    הצילו! אני חייבת עזרה!

    אני לא מצליחה לשחק במולטיפלייר.
    עידכניתי פאנקבאסטר, עידכנתי ל-1.3 ובכל זאת שאני נכנסת לשרת זה נכנס לשניה למשחק ואז עושה לי Notice: server disconnected

    אני לא יודעת מה לעשות!
    אתם חייבים לעזור לי :hissyfit:

  2. #2
    NightFox NightFox מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    18/05/06
    הודעות
    68
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בדיוק מה שקרה גם לי ..
    http://i196.photobucket.com/albums/a..._Out/cod4a.jpg

  3. #3
    הסמל האישי של [:`Aviran
    [:`Aviran [:`Aviran מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    20/09/05
    הודעות
    8,835
    קיבל לייק
    1 פעמים
    :בסד:
    תנסי לשנות סידיקי אולי זה יעזור

  4. #4
    הסמל האישי של Rider
    Rider Rider מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    15/01/06
    הודעות
    1,474
    קיבל לייק
    1 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בונאאאאאאאאאא אתם אוכלים סטלבתתת יבן זונה אני יייין אותך עם אני ידע מי אתה כושלסתשודודושלך
    תחליף כינוי כבר דיי זה שקוף זאת בתתת דייי

  5. #5
    בלה בלה מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/12/07
    הודעות
    5
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Rider צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בונאאאאאאאאאא אתם אוכלים סטלבתתת יבן זונה אני יייין אותך עם אני ידע מי אתה כושלסתשודודושלך
    תחליף כינוי כבר דיי זה שקוף זאת בתתת דייי
    למה אתה מקלל? סה"כ ביקשתי עזרה.

    מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני מתחננת... אני יעשה הכל בשביל עזרה!!! הכל...

  6. #6
    newb1e newb1e מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    13/11/07
    הודעות
    31
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחרי שזה מעיף אתוך פשוט תפתחי CONSOLE (~) ותרשמי RECONNECT.

  7. #7
    בלה בלה מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/12/07
    הודעות
    5
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי newb1e צפה בהודעה
    אחרי שזה מעיף אתוך פשוט תפתחי CONSOLE (~) ותרשמי RECONNECT.
    אחלה התחכמות!

    זה לא משנה עם אני עושה RECONNECT או מתחברת רגיל. - הבעיה היא שבכל שרת שאני נכנסת זה עושה Notice: server disconnected !

    שיניתי CD key וזה לא עוזר.
    עידכנתי פאנקבאסר וזה לא עוזר.

    מה זה כבר יכול להיות?

  8. #8
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    פורטים

  9. #9
    בלה בלה מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/12/07
    הודעות
    5
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי shai11 צפה בהודעה
    פורטים
    עוד מתחכם... מה זה פורטים?

  10. #10
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    משחקים אחרים את יכולה לשחק אונליין?

    פורטים הכוונה הגדולה לזה שבטח יש לך firewall או אנטי וירוס שחוסם נתבים שונים באינטרנט, תנסי לבטל אותם ולנסות להתחבר שוב.

  11. #11
    bibi bibi מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    28/11/07
    הודעות
    249
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בנתיים תעשי reconnectים
    יש כרגע בעיה שה1.3 יוצר והיא שהוא מכריח את השרת שהantilag יפעל וזה כנראה מה שמביא את הבעיות

נושאים דומים

  1. אני צריך עזרה
    על ידי $$Lee-CooPeR$$ בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25/09/05, 16:04
  2. אני צריך עזרה
    על ידי Lamburgini בפורום Tactical Ops
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10/09/05, 10:43
  3. אני צריך עזרה
    על ידי -X-BoY- בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06/09/05, 20:09
  4. אני צריך עזרה עם מברשות
    על ידי Fantasy בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04/08/05, 15:11
  5. אני צריך עזרה פה עם הסרבר הביתי..
    על ידי And1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/03/05, 22:15
eXTReMe Tracker