אני לא מצליחה לשחק במולטיפלייר.
עידכניתי פאנקבאסטר, עידכנתי ל-1.3 ובכל זאת שאני נכנסת לשרת זה נכנס לשניה למשחק ואז עושה לי Notice: server disconnected
אני לא יודעת מה לעשות!
אתם חייבים לעזור לי :hissyfit:
אני לא מצליחה לשחק במולטיפלייר.
עידכניתי פאנקבאסטר, עידכנתי ל-1.3 ובכל זאת שאני נכנסת לשרת זה נכנס לשניה למשחק ואז עושה לי Notice: server disconnected
אני לא יודעת מה לעשות!
אתם חייבים לעזור לי :hissyfit:
בדיוק מה שקרה גם לי ..
http://i196.photobucket.com/albums/a..._Out/cod4a.jpg
:בסד:
תנסי לשנות סידיקי אולי זה יעזור
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בונאאאאאאאאאא אתם אוכלים סטלבתתת יבן זונה אני יייין אותך עם אני ידע מי אתה כושלסתשודודושלך
תחליף כינוי כבר דיי זה שקוף זאת בתתת דייי
אחרי שזה מעיף אתוך פשוט תפתחי CONSOLE (~) ותרשמי RECONNECT.
פורטים
משחקים אחרים את יכולה לשחק אונליין?
פורטים הכוונה הגדולה לזה שבטח יש לך firewall או אנטי וירוס שחוסם נתבים שונים באינטרנט, תנסי לבטל אותם ולנסות להתחבר שוב.
בנתיים תעשי reconnectים
יש כרגע בעיה שה1.3 יוצר והיא שהוא מכריח את השרת שהantilag יפעל וזה כנראה מה שמביא את הבעיות