xGs vS hBANG
:xGamesLineUp
b1gwAve
Natinho
AngelSlayer
SyTeX
:hBANGLineUp
Combat
ArjaY
Cyp
SolDier30Cm
eniQue
Maps:
xGames Map ~ Avalanche
hBANG Map ~ Verdon
Avalanche:
: Side 1
: Side 2
Verdon:
: Side 1
Side 2 :
GG!
xGs vS hBANG
:xGamesLineUp
b1gwAve
Natinho
AngelSlayer
SyTeX
:hBANGLineUp
Combat
ArjaY
Cyp
SolDier30Cm
eniQue
Maps:
xGames Map ~ Avalanche
hBANG Map ~ Verdon
Avalanche:
: Side 1
: Side 2
Verdon:
: Side 1
Side 2 :
GG!
מאיפה הניק soldier 30 cm מוכר לי ? : S
^פייק לKEVIN.D
^^חח נכון :]
היה אחלה משחק נתי שיחקתי רק סייד ראשון אחרי זה הייתי צריך ללכת פעם הבא נעשה משחק בהרכבים יותר רצינים GG
אמרו לי לשים תניק אז שמתי:X
חחחחח לא שבאמת אכפת לי...
תעלה עוד פעםםםםםםילד מטומטם זה אותו ריפורטמה אתה מעלה אותו שוב יא מסכן תערוך וזהו
שיחק שחקן בשם ArjaY .. הם אומרים שזה "מיקי אוחנה"
אני אומר שזה לא.
אני רוצה לדעת מי שיחק שם כי זה לא מיקי ולא שמיקי
תודה
... כלאן אפס
המשחק אושר עכשיו אני רוצה לדעת מי זה
אחלה משחק יפה מאוד hBANG
Gg
יפה מאוד hBANG
אחלה משחק!.!.!.!
WTF מה hbang עושים ל-xgs
חחחחחחחח
המיקי הזה זה פייקר..
אין כזה דבר מיקי אוחנה ואם יש הוא לא משחק כ"כ טוב.....
מה קרה היום הייתי ב TS אמרתם בוא תשמע את "מיקי" הייתי שם עד שעה 18:30 והייתם כל הזמן מחוברים ב TS .. לא העברתם
מה קרה מה יש להסתיר
ושוב זה קרה
רועי שולח הודעה: נתי מה רציתה ישנתי עד עכשיו
שלחתי לו הודעה בחזרה תעביר אותי לשמוע תבחור
והופ התנתק.
יפה...
חרטההההההה
היה פייקר ונתי יצאת מפגר שאישרת להם אני לא הייתי מאשר זה שהם באים משחקים אותה גברים מעלים ריפורט ועושים מהומה לא אומר שאתה צריך לאשר
עד שלא יגידו לך מי זה ויהיה הסכם לא מאשרים
מה זההההההההההההההההההה????????????????? חחח שים פה היסטוריה נתי עכשיו אני רוצה שתשים פה היסטוריה....... חרטטן מסריח ודבר שני התנתקתי מאיסי בגלל שהייתי בטקטיקל בקלאן אור נגד rtd אז למה סתם לחפור תבוא מחר לטים ספיק ואני ערב לזה שאתה תדבר איתו דבר עם אמא שלו תקבל תעודת זהות שלו ושל אמא שלו מה עוד אתה רוצה תגיד?
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מיקי הזה זה ניב חתחתול או שתביא לוגים ותוכיח שאני טועה יאפסים !