בשוק הרווי להפליא של משחקי פעולה במלחמת העולם השנייה, קשה מאוד לאף משחק להתלבט. ועדיין, Call of Duty הראשון למחשב (יחד עם הרחבה מצוינת אחת והמרה לקונסולה) עשה זאת בהצלחה רבה בזכות הסינמטיות האדירה שלו, המשימות המשלהבות והעלילה ההדוקה. המשחק, אשר הקפיץ את השחקן בין זירות הקרב השונות במלחמה - הסובייטים, האמריקאיים והבריטים - הצליח לתוות בחוט השני כמה קווי עלילה שונים בהצלחה רבה. הוא הצליח אפילו להתעלות על Medal of Honor: Allied Assault והסצינה המפורסמת שלו ב-D-Day. המשחק שם את השחקן באמצע כיתות עילית במהלך המלחמה, ושם הוא עבד בצוותא צד ליד צד עם שחקנים ממוחשבים וגם חימש תותחים וטנקים בשלבים מסויימים.
Call of Duty 2 מיועד ליציאה למחשב ולקונסולות הדור הבא (או השלישי, תלוי איך אתם רוצים להסתכל על זה) ואמור להצעיד את המותג קדימה שנות אור... בזמן שהוא נשאר באותה תקופה. אררר. אבל איך באמת מפתחים משחק שמתבסס על אותה תקופה, שמשחזר את אותם קרבות (בסופו של דבר) מלבד השיפורים המתבקשים בגרפיקה (והרשו לי להבטיח לכם, השיפורים הגרפיים משמעותיים). ביותר תוכן, כמובן, ובהצגתו בדרך אחרת. המשחק שומר על המתכונת הקודמת, שבה הוצגו כמה קווי עלילה מזירות שונות ברחבי העולם, אבל מציג אותן בדרך יותר פתוחה לשחקן. המשחק יתחיל עם קו העלילה הרוסי, וככל שנתקדם בו נפתח קווי עלילה אחרים של לוחמים שונים ברחבי העולם. נוכל לדלג מתי שנרצה לקווים אחרים או להמשיך בקו העלילה הנוכחי, וכל הזמן נפתח עוד שלבים ועלילות במשחק.
Call of Duty הקודם היה נפלא אם כי מעט קצר - האופי הפתוח יותר של המשחק החדש (המציע גם משימות יותר פתוחות, פחות לינאריות ועם המון יעדי בונוס ויעדים סודיים) יחד עם שלבים גדולים פי כמה וכמה יאריכו את חיי המשחק בצורה משמעותית. כמו כן, היוצרים מבטיחים יותר גיוון בשלבים וביעדים - שלבים בהם נשתמש בפלצורים על מנת לטפס על סלעים חלקלקים בהסתערות על נורמנדי, משימות בהם נפקד על צוות טנקים קטן בקרב האדיר באל-אלמיין, ועוד. נראה שלבים בהם עשרות טנקים ומאות חיילים מתקיפים בנפרד אלינו, ננוע ברחבי אפריקה בקמפיין הבריטי ונהנה מיריבים ואנשי צוות אינטליגנטיים וריאליסטיים יותר. טכניקת "אש מרתקת" תעבוד היטב כעת, וכאשר נירה לעבר יריב הוא יתפוס מחסה מיידית ויאפשר לחברינו להתקדם הלאה.
השיפורים הגרפיים אשר צוינו מקודם הם אכן משמעותיים. רמת הפרטים עלתה ולא נשאר אף פרט מידע מהמשחק הקודם. המנוע הגרפי נבנה מחדש לחלוטין, ותומך כעת באלמנטים מרהיבים כמו רוח, גשם, אבק, ערפל ושלג הגורמים לקרבות להראות טובים מאי פעם, ורמת פרטים כזו שנוכל להבחין במספר הסידורי הפרטני על כלי נשק ובהבעות הפנים של חברינו ואויבנו. למעלה מעשרים אלף שורות דיבוב גם יבטיחו שאנשי הצוות שלנו יגיבו לכל נעשה ברחבי המסך וירגישו הרבה יותר חיוניים ומלאי חיים.
בעוד שחלק מהגיימרים ברחבי העולם יגלגלו את עיניהם השמיימה לנוכח עוד משחק פעולה במלחמת העולם השנייה, רובנו המוחלט ישמח לחלוטין לראות את משחק ההמשך הנ"ל. הוא משפר על קודמו בכל דרך אפשרית, ומראה שוב עד כמה משחקי מחשב יכולים להיות מדיום נהדר להעברת סיפור ואווירה. אה, כן. יש גם המון אקשן ופיצוצים.
דרישות מערכת מינימליות:
- פנטיום 4, 1.4 גיגה-הרץ
- 256 מ"ב ראם
- כרטיס מסך בעל 64 מ"ב זיכרון
- 4 גיגה-בייט פנויים על הדיסק הקשיח
דרישות מערכת מומלצות:
- פנטיום 4, 3.2 גיגה-הרץ
- 1024 מ"ב ראם
- כרטיס מסך בעל 256 מ"ב זיכרון
עוד תמונות..
הורדה פא'ץ 1.3
http://www.gamershell.com/download_14209.shtml
תוכנה להחליף את הגירסה של המשחק מ 1.3 ל 1.0 ובחזרה
http://uk1.strategyinformer.com/file...cherv1.0.1.zip