Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

אשכול: פרסום|חזרתי ובגדול...

  1. #1
    yonyon yonyon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    20/02/06
    הודעות
    30
    קיבל לייק
    0 פעמים

    פרסום|חזרתי ובגדול...

    שלום חבריי...
    לפני שלוש שנים הייתי פה ואני חוזר ובגדול....
    אז מי שזוכר אותי כ-השחקן הכי קטן ב-FC ישראל טועה....
    למה אני חוזר ואני הרבה פחות פראייר אז כדימה נראה אותכם...
    אני כרגע בקלאן הסוס בארץ R_M_X הייתי ב- [IDF] למי שלא זוכר.
    יאללה דברו איתי...
    [לא מזמן פתחתי משתמש חדש בסטלה זון (*YonaTAN ISR) והיום נזכרתי במשתמש הישן והטוב שלי ׁ(yonyon) שאיתו התחלתי את דרכי)
    אז היזהרו....
    !!!Here I Come!!!


  2. #2
    הסמל האישי של gtsomar-pro
    gtsomar-pro gtsomar-pro מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    04/01/09
    הודעות
    68
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי yonyon צפה בהודעה
    שלום חבריי...
    לפני שלוש שנים הייתי פה ואני חוזר ובגדול....
    אז מי שזוכר אותי כ-השחקן הכי קטן ב-FC ישראל טועה....
    למה אני חוזר ואני הרבה פחות פראייר אז כדימה נראה אותכם...
    אני כרגע בקלאן הסוס בארץ R_M_X הייתי ב- [IDF] למי שלא זוכר.
    יאללה דברו איתי...
    [לא מזמן פתחתי משתמש חדש בסטלה זון (*YonaTAN ISR) והיום נזכרתי במשתמש הישן והטוב שלי ׁ(yonyon) שאיתו התחלתי את דרכי)
    אז היזהרו....
    !!!Here I Come!!!

    מי עתה בכלל אני מזמין אותך לראש בראש בדשע
    עתה יודע רק לשחק בURBANWAR בו משחק בו......
    עז כדימה אם תנצח עני מזמין אותך לסיבוב חומוס בשכונה
    הקלן שלי עדיין בבניה חכה חכה שהוא יהיה מוכן

    שמעתי שאלינג פתח קלן בונצואלה עם ידידים שלו
    בואו נעשה משחק נגדו אני אהיה המפקד ותם תבחרו תפקידי משנה
    אז מי בא?

  3. #3
    yonyon yonyon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    20/02/06
    הודעות
    30
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בוא ל- R_M_X היום ב-10

    נראה אותך

  4. #4
    yonyon yonyon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    20/02/06
    הודעות
    30
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בוא ל-R_M_X היום ב 10
    אייפי: rmx.servegame.com

  5. #5
    הסמל האישי של gtsomar-pro
    gtsomar-pro gtsomar-pro מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    04/01/09
    הודעות
    68
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רשמתי את אשם של הסרבר שלך
    זה שרת וורצל? כי שמעתי שיש להם יציאות טובות מהשיחים
    עני מקווה שאני יצליח להכנס

  6. #6
    הסמל האישי של R_M_X *ToMeR* ISR
    R_M_X *ToMeR* ISR R_M_X *ToMeR* ISR מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    07/03/09
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    32
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי gtsomar-pro צפה בהודעה
    מי עתה בכלל אני מזמין אותך לראש בראש בדשע
    עתה יודע רק לשחק בURBANWAR בו משחק בו......
    עז כדימה אם תנצח עני מזמין אותך לסיבוב חומוס בשכונה
    הקלן שלי עדיין בבניה חכה חכה שהוא יהיה מוכן

    שמעתי שאלינג פתח קלן בונצואלה עם ידידים שלו
    בואו נעשה משחק נגדו אני אהיה המפקד ותם תבחרו תפקידי משנה
    אז מי בא?
    ציטוט במקור פורסם על ידי gtsomar-pro צפה בהודעה
    רשמתי את אשם של הסרבר שלך
    זה שרת וורצל? כי שמעתי שיש להם יציאות טובות מהשיחים
    עני מקווה שאני יצליח להכנס
    תיקון :
    עתה = אתה
    בדשע = ?
    עז = אז
    כדימה - קדימה
    ותם = ?
    אשם = השם
    עני = אני

    מה אתה טיפש
    אתה לא יודעה לכתוב ?
    בן כמה אתה ?

  7. #7
    הסמל האישי של GTSoMAR-PROPERSIONAL
    GTSoMAR-PROPERSIONAL GTSoMAR-PROPERSIONAL מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/03/09
    שם פרטי
    omar
    הודעות
    47
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי yonyon צפה בהודעה
    בוא ל-R_M_X היום ב 10
    אייפי: rmx.servegame.com
    הקלינט שלך לא עובד בטח יש אומס עליו
    אני ממליץ לך לנקות וירוסים ולשים ספייוור דוקטור כדי לתפוס
    את המרגל על הריגול.

נושאים דומים

  1. פרסום | חזרתי
    על ידי Nissim בפורום מה שבראש
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14/08/09, 14:54
  2. פרסום|חזרתי בגדול כמה חתימות ולוגואים
    על ידי Aviv_H בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03/07/09, 16:38
  3. אלבום | חזרתי ובגדול!(Red Hot Chili Peppers)
    על ידי ArtisT בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11/05/09, 23:04
  4. חזרתי ובגדול..
    על ידי GeneraLrZ בפורום Tactical Ops
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 28/02/06, 21:31
  5. חזרתי ובגדול. n.c
    על ידי Spit-Fire בפורום Tactical Ops
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 26/12/05, 19:42
eXTReMe Tracker