Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

אשכול: דרושים - 3 טסטרים, לשרת 2.

  1. #1
    Alon_S Alon_S מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים

    דרושים - 3 טסטרים, לשרת 2.

    שלום.
    אני צריך 3 שחקנים, שמבינים במודים (ולא מסתכלים רק על שיגורים אלא על כל המוד) ויבדקו באגים, ויתנו רעיונות לשיפור.

    יש לפנות אלי במסן: [email protected].

    יום טוב - הנהלת Satla-Zone 2

  2. #2
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רועי בנה לבד את סטלה 1, אז צריך 4 בשביל 2? :|
    מה זה כל כך קשה לכם?..|:
    באיזה שלב אתם? 50% 70%? איזה שלב אחי?

  3. #3
    Alon_S Alon_S מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה לא ברור?!
    אני לא צריך שום עזרה בבנית המוד! רק לבדיקת באגים!

  4. #4
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב אחי, חפרתה לי, כבר ימצאו לבד את הבאגים שישחקו, לא? בכל מקרה אם בא לך למרות שלא ממש נראה לי שאתה מעוניים, אני בכיף הייתי בודק\עוזר ברעיונות או מה שצריך, אין לי מסן, אם בא לך דבר איתי כאן אחי, וזה אתה עצבני??! תוריד כעס אחי.

  5. #5
    הסמל האישי של o F i R
    o F i R o F i R מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/10/08
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    3,853
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני יכול לעזור לך

    [email protected]

    יכול להיות שיעלה לי שרת GTA משלי תוכל לבדוק עליו

  6. #6
    YakirQ YakirQ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    2,622
    קיבל לייק
    15 פעמים
    פעם הבא אחי תכתוב
    הודעה| דורשים - שלוש טסטרים לשרת 2

    ואני מוכן לעזור לך MSN [email protected]

  7. #7
    Alon_S Alon_S מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ' - ' נחשב תיוג, לא?
    ורנדום, תתייחס יפה (''חפרתה'' דרך אגב בלי ה-ה').
    אני לא מוסיף למסן
    תוסיפו אותי למסן=]

  8. #8
    YakirQ YakirQ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    2,622
    קיבל לייק
    15 פעמים
    תעשה ככה
    [תיוג]
    או ככה
    תיוג|



    ותוסיף אותי למסן כבר

  9. #9
    Alon_S Alon_S מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כמו שציינתי, תוסיפו אותי:

    [email protected]

  10. #10
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי AlonKH צפה בהודעה
    ' - ' נחשב תיוג, לא?
    ורנדום, תתייחס יפה (''חפרתה'' דרך אגב בלי ה-ה').
    אני לא מוסיף למסן
    תוסיפו אותי למסן=]
    ומה זה אומר? התקבלתי? xD

  11. #11
    Alon_S Alon_S מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/03/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    110
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תוסיפו אותי למסן, כל מי שרוצה.
    אני ידבר איתו ואראה אם הוא מתאים.

  12. #12
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אם הייתה קורא הייתה יודע שאין לי מסן. :o

נושאים דומים

  1. איזה מודים דרושים לשרת TF2?
    על ידי Idan בפורום Team Fortress 2
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04/11/11, 17:21
  2. >> דרושים צוות טסטרים לשרת <<
    על ידי The_Davil בפורום DeathMatch
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28/09/10, 16:27
  3. # דרושים: טסטרים למוד החדש.
    על ידי Gal בפורום RolePlay
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17/08/10, 09:27
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26/06/10, 22:02
  5. תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 13/01/09, 18:09
eXTReMe Tracker