שלום.
אני צריך 3 שחקנים, שמבינים במודים (ולא מסתכלים רק על שיגורים אלא על כל המוד) ויבדקו באגים, ויתנו רעיונות לשיפור.
יש לפנות אלי במסן: [email protected].
יום טוב - הנהלת Satla-Zone 2![]()
שלום.
אני צריך 3 שחקנים, שמבינים במודים (ולא מסתכלים רק על שיגורים אלא על כל המוד) ויבדקו באגים, ויתנו רעיונות לשיפור.
יש לפנות אלי במסן: [email protected].
יום טוב - הנהלת Satla-Zone 2![]()
רועי בנה לבד את סטלה 1, אז צריך 4 בשביל 2? :|
מה זה כל כך קשה לכם?..|:
באיזה שלב אתם? 50% 70%? איזה שלב אחי?
מה לא ברור?!
אני לא צריך שום עזרה בבנית המוד! רק לבדיקת באגים!
טוב אחי, חפרתה לי, כבר ימצאו לבד את הבאגים שישחקו, לא? בכל מקרה אם בא לך למרות שלא ממש נראה לי שאתה מעוניים, אני בכיף הייתי בודק\עוזר ברעיונות או מה שצריך, אין לי מסן, אם בא לך דבר איתי כאן אחי, וזה אתה עצבני??! תוריד כעס אחי.
אני יכול לעזור לך
[email protected]
יכול להיות שיעלה לי שרת GTA משלי תוכל לבדוק עליו
פעם הבא אחי תכתוב
הודעה| דורשים - שלוש טסטרים לשרת 2
ואני מוכן לעזור לך MSN [email protected]
' - ' נחשב תיוג, לא?
ורנדום, תתייחס יפה (''חפרתה'' דרך אגב בלי ה-ה').
אני לא מוסיף למסן![]()
תוסיפו אותי למסן=]
תעשה ככה
[תיוג]
או ככה
תיוג|
ותוסיף אותי למסן כבר
כמו שציינתי, תוסיפו אותי:
[email protected]
תוסיפו אותי למסן, כל מי שרוצה.
אני ידבר איתו ואראה אם הוא מתאים.
אם הייתה קורא הייתה יודע שאין לי מסן. :o