לא אשמתי שיצאתה
אני לא רוצה להגיד שום דבר פשוט וקל אם יש משהוא בשביל זה עשיתי את הטופס תלונה כדי שיוכלו להתלונן על אנשים
חבל שאתה סתם מגיב ככה[/QUOTE]
אחי אני יצאתי כי אני וטרוי היינו מנהלים ואתם פשוט עשיתם מרד XD. זה לא הגיוני להרוג תבוס. והבעיה של המאפיה הזאת זה MetaGame אם אתה יודע מה זה.





הירשם כדי להגיב לנושא


