Satla-Zone
התחברות
עמוד 14 מתוך 16 ראשוןראשון ... 48910111213141516 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 261 עד 280 מתוך 306

אשכול: rtd a losers

  1. #261
    Biko Biko מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/08/05
    הודעות
    209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    hhhh

  2. #262
    YoTaMzz YoTaMzz מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    09/08/05
    הודעות
    2,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב לפי מה שהבנתי פה:
    1. הקלאן rTd אישר לקלאן Xgs לשחק עם טיטניום למרות שהוא לא רשום ל-24 שעות
    2.זכותם של הקלאן rTd לבקש Demos ממי שהם רוצים
    3.אם אתגלה שהם אכן לא ציטרים אז ל-rTd לא תהיה סיבה לקחת טכני
    4.אם rTd לא תאשר את המשחק לאחר בדיקת הדמויים ותבטל את הקונפליקט וכל זה בהנחה
    ש-TiTanium+eXpir לא ציטרים אז אני ידאג אישית לא לעשות עם rTd Cw's again
    Gn

  3. #263
    hezi` hezi` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    16/07/05
    הודעות
    2,658
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה זה אל תהיו MG2 מה נהית לי פה למה מה MG עשו לך ?
    עוד אחד שלא יודע לכוון בא עושה פה דאווין חחח

  4. #264
    hezi` hezi` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    16/07/05
    הודעות
    2,658
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by ShitSu@Sep 24 2005, 12:14 AM
    לגבי השחקן שטיקו אישר . - גקי צריך לאכול את זה ...
    תעלו את הדמואים ....
    אם יתברר שאין ציטרים - RTD יחתמו על הפסד.
    אם יש ציטרים - תזדיינו.
    וחלאס כבר לעשות בעיות RTD
    זה לא כייף להיות MG2 ....
    אז אל תהיו .
    מה זה, זה לא כיף להיותMG2 מה נהית לי פה למה מה MG עשו לך ?
    עוד אחד שלא יודע לכוון בא עושה פה דאווין חחח

  5. #265
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    ג'קי עזוב אתה סתם מפתח ריב ועושה שם רע לקלאן תיבדוק תדמו של מאור
    תביאו תדמואים למייק ועם אין צ'יטים או משהו כזה אז תאשר להם סתם אתה רב פה
    חבל על הזמן שלך ושל כולם...

  6. #266
    HaZoKa` HaZoKa` מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    09/01/05
    הודעות
    4,218
    קיבל לייק
    1 פעמים
    פייייייייי איזה נושא פתחו על המניקים האלה

  7. #267
    X-type X-type מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    3,212
    קיבל לייק
    1 פעמים
    בונא נראה לי הנושא הכי ארוך עד עכשיו...
    קיצר מה שהיה היה ובואו נעזוב את זה ותזכרו שהעיקר הבריאות וזהו.
    ומאור לא ראדאר ד"א

  8. #268
    7BAR 7BAR מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/02/05
    הודעות
    1,500
    קיבל לייק
    4 פעמים
    ואיי ליקרוא 18 עמוד זה לא קל אבל הייתי חייב להגיב..
    כל מי שמכיר את תיקו יודע מי הוא אז למה להיסתכן היה קשה להוסיף בצאלנג
    ש RTD מסכימים שמאור ישחק למרות שהוא לא רשום 24 שעות??
    כמה שאתם מתומתמים אתם משחקים כבר לפחות שנה מה לא ידעתם שעל כזה דבר
    אפשר לקחת את תכני?!!! כוס אמק מה לעשות שתיקו הוא ילד נעלל שעושה הרבה צרות..
    ופעם הבאה שמישהו אומר לך שהוא מסכים תדאג לזה שיהיה לך לוגים ואם לא לוגים
    אז מישהו שאתה יודע שהוא יאשר לך..
    ובלי לראות דמואים אני אומר שמתן אקספיר לא רדר וגם טיטניום..
    בקיצור להבא תלמד לשים בנווט בצלאנג להוסיף תהערה שהשחקן לא רשום 24 וש RTD
    יודעים והם מאשרים לא לשחק..
    וזה כל כך מסריח לקחת על זה תכני..
    ואין מה לעשות תיקו זה מי שהוא ואתה ידעתה מי הוא גם אתה הייתה RTD על תגיד לא ידעתי..
    ואם אפשר בלי להגיב הערות RTD זונות וכו.. (כי גם אני עכשו ב RTD ואני לא עשיתי שום דבר לאף אחד
    ואם פעם ננתי למישהו מילה שאני יאשר לא מישחק אחר כך או לא יודע עמדתי בא אז על תגידו כל RTD תודה)
    תחאלס עיניינים אין מה לעשות וחבל על העצבים רק תלמדו להפעם הבאה שזה מה שקורה..

  9. #269
    Rom4nz` Rom4nz` מנותק נתי כהן חייל שלי
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    קובי
    הודעות
    10,166
    קיבל לייק
    15 פעמים
    טומי אני אמרתי לך
    מיכה הזה חופר אימאאאא
    סתאם מכה כפרה מה קורה

  10. #270
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בינינו קובי, כל ה-18 עמודים האלה מסתכמים בתגובה שלו...

  11. #271
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by ShiTy'z@Sep 23 2005, 08:12 PM
    מקצוענים לא בוכים על צ'יטרים אף פעם
    הם משחקים נטו !!
    ובמיוחד ב-CW לא בוכים
    תפסיד > תפסיד בכבוד ותשאר !
    מה שאתם עושים עכשיו כזה מסריח, פייייייייייייכסה
    :מעלה: תבין את זה !
    ואתה לא יודע בברורר שהוא ראדאר
    כלומר: אם היה לך הקלטה או כל משהוא אחר הוכחה מוחצת לכך שהוא ראדאר..
    מה אתה יכול לראות בדמו ? אתה סירכה מה אתה יכול להבין מדמו
    אני מאניק אם אתה בכלל רואה ת'דמוס...

    ואני יגיד לך למה אני חושב כך-
    4EvEr אצל קובי מישהו שאל אותו (וזה לא אני שאלתי :-) - ) אם הוא פעם בכה על שמישהו היה צ'יטר ואם הוא חשב שהוא צ'יטר !..
    4ever אמר "לא" ..זו מקצוענות ועובדה שהוא מצליח !
    למדתי את זה ממנו וזה לא כ"כ נורא וזה לא כ"כ בושה תאמין לי !
    (ובלי להתחנפן לאף אחד אני אומר הכל ת'כלס אמת )


    :מתגלגל:
    אתה יודע על מה מקצוענים בוכים? על הבדל של 20 פינג, לך תראה matchreports של DKH...

  12. #272
    POPII POPII מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/04/05
    הודעות
    93
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כמה עמודים מה קרהה19

  13. #273
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים
    ד"א תום תלמד אנגלית
    איך
    rtd a losers
    a - מסמל יחיד ;[

  14. #274
    RoyaL^ RoyaL^ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    27/03/05
    הודעות
    747
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by The^Goblin@Sep 24 2005, 09:31 AM
    ד"א תום תלמד אנגלית
    איך
    rtd a losers
    a - מסמל יחיד ;[
    הוא התכוון ארטידי המפסידנים ;[

  15. #275
    ^*yOna*^ ^*yOna*^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    2,980
    קיבל לייק
    0 פעמים
    +1

  16. #276
    7BAR 7BAR מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/02/05
    הודעות
    1,500
    קיבל לייק
    4 פעמים
    Originally posted by 7BAR@Sep 24 2005, 04:39 AM
    ואיי ליקרוא 18 עמוד זה לא קל אבל הייתי חייב להגיב..
    כל מי שמכיר את תיקו יודע מי הוא אז למה להיסתכן היה קשה להוסיף בצאלנג
    ש RTD מסכימים שמאור ישחק למרות שהוא לא רשום 24 שעות??
    כמה שאתם מתומתמים אתם משחקים כבר לפחות שנה מה לא ידעתם שעל כזה דבר
    אפשר לקחת את תכני?!!! כוס אמק מה לעשות שתיקו הוא ילד נעלל שעושה הרבה צרות..
    ופעם הבאה שמישהו אומר לך שהוא מסכים תדאג לזה שיהיה לך לוגים ואם לא לוגים
    אז מישהו שאתה יודע שהוא יאשר לך..
    ובלי לראות דמואים אני אומר שמתן אקספיר לא רדר וגם טיטניום..
    בקיצור להבא תלמד לשים בנווט בצלאנג להוסיף תהערה שהשחקן לא רשום 24 וש RTD
    יודעים והם מאשרים לא לשחק..
    וזה כל כך מסריח לקחת על זה תכני..
    ואין מה לעשות תיקו זה מי שהוא ואתה ידעתה מי הוא גם אתה הייתה RTD על תגיד לא ידעתי..
    ואם אפשר בלי להגיב הערות RTD זונות וכו.. (כי גם אני עכשו ב RTD ואני לא עשיתי שום דבר לאף אחד
    ואם פעם ננתי למישהו מילה שאני יאשר לא מישחק אחר כך או לא יודע עמדתי בא אז על תגידו כל RTD תודה)
    תחאלס עיניינים אין מה לעשות וחבל על העצבים רק תלמדו להפעם הבאה שזה מה שקורה..
    הלו תיתיחסו לא ישבתי סתם כמו איזה זין ב 3 בבוקר קראתי 80 אלף הודעות וזיוני מוח
    וחפרתי עם ההודעה כוס אמקקק

  17. #277
    Synthx Synthx מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/09/05
    הודעות
    149
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by The^Goblin@Sep 24 2005, 09:31 AM
    ד"א תום תלמד אנגלית
    איך
    rtd a losers
    a - מסמל יחיד ;[
    Shtek

  18. #278
    tiko tiko מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/01/05
    הודעות
    843
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב שמעו, אז ככה, הקהילה הזאת לא מבינה כלוםת 90% מהאנשים שמגיבים פה ילדים בני 12 שלא יודעים איך להגיד אמא ואבא, כל מי שמכיר אותי, ויש פה הרבה אנשים שמכירים אותי ואם תשימו לב כל נושא כזה מגיבים אותם אנשים, ומי שמכיר אותי באמת ומה באמת הולך אז יודע מי אני. קובי אתה אומר שאתה מכיר אותי הכי טוב, למה מי אתה בכלל, אחד שדיברתי איתו 10 פעם בטים ספיק, אין לך מושג מי אני, היחידי שמטקיקל שאולי מכיר אותי הכי טוב זה לירון(גנרל איקס) וגם הוא לא הכי הכי. כל הקטע שלא תעשו משחקים עם Rtd וכו וכו, לנו כרגע זה לא מזיז כי לא תיהיה לכם ברירה, אתם תיהיו חייבים לעשות איתנו משחקים כי אתם רוצים בדיוק כמונו את המקום הראשון, ואם תנצחו אותנו אתם גם תיהיו חייבים לעשות משחקים כי נשלח לכם צלנג עם deadline ובמקום לבוא לפה ולבכות ולזיין את השכל 123421345135 עמודים וזה ממש לא מזיז לי את הביצה השמאלית, תדברו כמה שאתם רוצים, יש פה אולי 2-3 אנשים שהם מדברים לעניין, ודרך אגב, אני אישית לא חושב שטיטניום ראדאר, אבל אם מבקשים דמואים בכל משחק וכל פעם ממציאים תירוצים לא לשלוח זה מראה על משהו, אז במקום לזיין את השכל תום שישילח את הדמו ויראו שהוא לא ראדאר וייגמר העניין, יאללה ביי כולם לא אכפת לי מה תגידו על ההודעה הזאת, לפורום הזה אני לא נכנס, קהילה מפגרת נקודה.

  19. #279
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    V1T:
    הם לא שולחים דמואים ובוכים?

    בוא נראה.. למה שהם לא ישלחו דמו?
    הםםםםםםםםםם חשוד מאוד......

    לא רוצים? לא צריך..... טכני יא רדריסטים מזדיינים....

  20. #280
    myth אורח
    עזוב נו לבקבל מRTD דמו זה כמו שמורן גרוס תירד לבדואי, חוצמזה אם טרמו שיחק אז הם רימו, הסרחן השקרן.

נושאים דומים

  1. סרבר חדש ל rTd!!
    על ידי Ja_Rule בפורום Tactical Ops
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 29/10/05, 06:42
  2. eVo vs rTd
    על ידי GarGaMeL- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 07/08/05, 19:50
  3. rTd rTd rTd
    על ידי 50cEnT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07/08/05, 01:29
  4. ראיתי את הדמו של crush נגד rtd
    על ידי GaLaXy בפורום Tactical Ops
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 31/07/05, 22:07
  5. rTd^Titanium Tk..
    על ידי 50cEnT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 21/07/05, 17:50
eXTReMe Tracker