hhhh
hhhh
טוב לפי מה שהבנתי פה:
1. הקלאן rTd אישר לקלאן Xgs לשחק עם טיטניום למרות שהוא לא רשום ל-24 שעות
2.זכותם של הקלאן rTd לבקש Demos ממי שהם רוצים
3.אם אתגלה שהם אכן לא ציטרים אז ל-rTd לא תהיה סיבה לקחת טכני
4.אם rTd לא תאשר את המשחק לאחר בדיקת הדמויים ותבטל את הקונפליקט וכל זה בהנחה
ש-TiTanium+eXpir לא ציטרים אז אני ידאג אישית לא לעשות עם rTd Cw's again
Gn
מה זה אל תהיו MG2 מה נהית לי פה למה מה MG עשו לך ?
עוד אחד שלא יודע לכוון בא עושה פה דאווין חחח
מה זה, זה לא כיף להיותMG2 מה נהית לי פה למה מה MG עשו לך ?Originally posted by ShitSu@Sep 24 2005, 12:14 AM
לגבי השחקן שטיקו אישר . - גקי צריך לאכול את זה ...
תעלו את הדמואים ....
אם יתברר שאין ציטרים - RTD יחתמו על הפסד.
אם יש ציטרים - תזדיינו.
וחלאס כבר לעשות בעיות RTD
זה לא כייף להיות MG2 ....
אז אל תהיו .
עוד אחד שלא יודע לכוון בא עושה פה דאווין חחח
ג'קי עזוב אתה סתם מפתח ריב ועושה שם רע לקלאן תיבדוק תדמו של מאור
תביאו תדמואים למייק ועם אין צ'יטים או משהו כזה אז תאשר להם סתם אתה רב פה
חבל על הזמן שלך ושל כולם...
פייייייייי איזה נושא פתחו על המניקים האלה![]()
בונא נראה לי הנושא הכי ארוך עד עכשיו...
קיצר מה שהיה היה ובואו נעזוב את זה ותזכרו שהעיקר הבריאות וזהו.
ומאור לא ראדאר ד"א
ואיי ליקרוא 18 עמוד זה לא קל אבל הייתי חייב להגיב..
כל מי שמכיר את תיקו יודע מי הוא אז למה להיסתכן היה קשה להוסיף בצאלנג
ש RTD מסכימים שמאור ישחק למרות שהוא לא רשום 24 שעות??
כמה שאתם מתומתמים אתם משחקים כבר לפחות שנה מה לא ידעתם שעל כזה דבר
אפשר לקחת את תכני?!!! כוס אמק מה לעשות שתיקו הוא ילד נעלל שעושה הרבה צרות..
ופעם הבאה שמישהו אומר לך שהוא מסכים תדאג לזה שיהיה לך לוגים ואם לא לוגים
אז מישהו שאתה יודע שהוא יאשר לך..
ובלי לראות דמואים אני אומר שמתן אקספיר לא רדר וגם טיטניום..
בקיצור להבא תלמד לשים בנווט בצלאנג להוסיף תהערה שהשחקן לא רשום 24 וש RTD
יודעים והם מאשרים לא לשחק..
וזה כל כך מסריח לקחת על זה תכני..
ואין מה לעשות תיקו זה מי שהוא ואתה ידעתה מי הוא גם אתה הייתה RTD על תגיד לא ידעתי..
ואם אפשר בלי להגיב הערות RTD זונות וכו.. (כי גם אני עכשו ב RTD ואני לא עשיתי שום דבר לאף אחד
ואם פעם ננתי למישהו מילה שאני יאשר לא מישחק אחר כך או לא יודע עמדתי בא אז על תגידו כל RTD תודה)
תחאלס עיניינים אין מה לעשות וחבל על העצבים רק תלמדו להפעם הבאה שזה מה שקורה..
טומי אני אמרתי לך
מיכה הזה חופר אימאאאא
סתאם מכה כפרה מה קורה
בינינו קובי, כל ה-18 עמודים האלה מסתכמים בתגובה שלו...
![]()
אתה יודע על מה מקצוענים בוכים? על הבדל של 20 פינג, לך תראה matchreports של DKH...Originally posted by ShiTy'z@Sep 23 2005, 08:12 PM
מקצוענים לא בוכים על צ'יטרים אף פעם
הם משחקים נטו !!
ובמיוחד ב-CW לא בוכים
תפסיד > תפסיד בכבוד ותשאר !
מה שאתם עושים עכשיו כזה מסריח, פייייייייייייכסה
:מעלה: תבין את זה !
ואתה לא יודע בברורר שהוא ראדאר
כלומר: אם היה לך הקלטה או כל משהוא אחר הוכחה מוחצת לכך שהוא ראדאר..
מה אתה יכול לראות בדמו ? אתה סירכה מה אתה יכול להבין מדמו
אני מאניק אם אתה בכלל רואה ת'דמוס...
ואני יגיד לך למה אני חושב כך-
4EvEr אצל קובי מישהו שאל אותו (וזה לא אני שאלתי :-) - ) אם הוא פעם בכה על שמישהו היה צ'יטר ואם הוא חשב שהוא צ'יטר !..
4ever אמר "לא" ..זו מקצוענות ועובדה שהוא מצליח !
למדתי את זה ממנו וזה לא כ"כ נורא וזה לא כ"כ בושה תאמין לי !
(ובלי להתחנפן לאף אחד אני אומר הכל ת'כלס אמת )
:מתגלגל:
כמה עמודים מה קרהה19
ד"א תום תלמד אנגלית
איך
rtd a losers
a - מסמל יחיד ;[
הוא התכוון ארטידי המפסידנים ;[Originally posted by The^Goblin@Sep 24 2005, 09:31 AM
ד"א תום תלמד אנגלית
איך
rtd a losers
a - מסמל יחיד ;[
+1
הלו תיתיחסו לא ישבתי סתם כמו איזה זין ב 3 בבוקר קראתי 80 אלף הודעות וזיוני מוחOriginally posted by 7BAR@Sep 24 2005, 04:39 AM
ואיי ליקרוא 18 עמוד זה לא קל אבל הייתי חייב להגיב..
כל מי שמכיר את תיקו יודע מי הוא אז למה להיסתכן היה קשה להוסיף בצאלנג
ש RTD מסכימים שמאור ישחק למרות שהוא לא רשום 24 שעות??
כמה שאתם מתומתמים אתם משחקים כבר לפחות שנה מה לא ידעתם שעל כזה דבר
אפשר לקחת את תכני?!!! כוס אמק מה לעשות שתיקו הוא ילד נעלל שעושה הרבה צרות..
ופעם הבאה שמישהו אומר לך שהוא מסכים תדאג לזה שיהיה לך לוגים ואם לא לוגים
אז מישהו שאתה יודע שהוא יאשר לך..
ובלי לראות דמואים אני אומר שמתן אקספיר לא רדר וגם טיטניום..
בקיצור להבא תלמד לשים בנווט בצלאנג להוסיף תהערה שהשחקן לא רשום 24 וש RTD
יודעים והם מאשרים לא לשחק..
וזה כל כך מסריח לקחת על זה תכני..
ואין מה לעשות תיקו זה מי שהוא ואתה ידעתה מי הוא גם אתה הייתה RTD על תגיד לא ידעתי..
ואם אפשר בלי להגיב הערות RTD זונות וכו.. (כי גם אני עכשו ב RTD ואני לא עשיתי שום דבר לאף אחד
ואם פעם ננתי למישהו מילה שאני יאשר לא מישחק אחר כך או לא יודע עמדתי בא אז על תגידו כל RTD תודה)
תחאלס עיניינים אין מה לעשות וחבל על העצבים רק תלמדו להפעם הבאה שזה מה שקורה..
וחפרתי עם ההודעה כוס אמקקק
ShtekOriginally posted by The^Goblin@Sep 24 2005, 09:31 AM
ד"א תום תלמד אנגלית
איך
rtd a losers
a - מסמל יחיד ;[
טוב שמעו, אז ככה, הקהילה הזאת לא מבינה כלוםת 90% מהאנשים שמגיבים פה ילדים בני 12 שלא יודעים איך להגיד אמא ואבא, כל מי שמכיר אותי, ויש פה הרבה אנשים שמכירים אותי ואם תשימו לב כל נושא כזה מגיבים אותם אנשים, ומי שמכיר אותי באמת ומה באמת הולך אז יודע מי אני. קובי אתה אומר שאתה מכיר אותי הכי טוב, למה מי אתה בכלל, אחד שדיברתי איתו 10 פעם בטים ספיק, אין לך מושג מי אני, היחידי שמטקיקל שאולי מכיר אותי הכי טוב זה לירון(גנרל איקס) וגם הוא לא הכי הכי. כל הקטע שלא תעשו משחקים עם Rtd וכו וכו, לנו כרגע זה לא מזיז כי לא תיהיה לכם ברירה, אתם תיהיו חייבים לעשות איתנו משחקים כי אתם רוצים בדיוק כמונו את המקום הראשון, ואם תנצחו אותנו אתם גם תיהיו חייבים לעשות משחקים כי נשלח לכם צלנג עם deadline ובמקום לבוא לפה ולבכות ולזיין את השכל 123421345135 עמודים וזה ממש לא מזיז לי את הביצה השמאלית, תדברו כמה שאתם רוצים, יש פה אולי 2-3 אנשים שהם מדברים לעניין, ודרך אגב, אני אישית לא חושב שטיטניום ראדאר, אבל אם מבקשים דמואים בכל משחק וכל פעם ממציאים תירוצים לא לשלוח זה מראה על משהו, אז במקום לזיין את השכל תום שישילח את הדמו ויראו שהוא לא ראדאר וייגמר העניין, יאללה ביי כולם לא אכפת לי מה תגידו על ההודעה הזאת, לפורום הזה אני לא נכנס, קהילה מפגרת נקודה.
V1T:
הם לא שולחים דמואים ובוכים?
בוא נראה.. למה שהם לא ישלחו דמו?
הםםםםםםםםםם חשוד מאוד......
לא רוצים? לא צריך..... טכני יא רדריסטים מזדיינים....
עזוב נו לבקבל מRTD דמו זה כמו שמורן גרוס תירד לבדואי, חוצמזה אם טרמו שיחק אז הם רימו, הסרחן השקרן.