מאיפה אתה מכיר אותי ? אתה חדש בטקטקיל לא?במקור פורסם על ידי -^NoNick-^
מאיפה אתה מכיר אותי ? אתה חדש בטקטקיל לא?במקור פורסם על ידי -^NoNick-^
אל תבלבל לי תביצים אתה יודע שאני משחק חצי קבוצה לבד אני לוקח לא שיחקתי משחק אחד אתם תופסים תחת אמרתי לכם שלחו שחקן אחד מאצלכם שידבר איתי בקשר לטורניר זה יהיה בידיוק כמו אתמול ונשחק בשרת שלא יפול כל דקה.במקור פורסם על ידי Dont^Exist
במקור פורסם על ידי hezi`
איזה נחישות, איזה ביטחון, איזה מיומנות!!!!
פרוגיימר חזוס
אנשים מפגרים אני אומר לך גם אם אני ישחק בלי עכבר אני לא יסיים בחיים עם 11\6 ברפיד..במקור פורסם על ידי mikeVANdike
כן חצי קבוצה לבד יש קודם תיקח 2 שחקנים מאצלנו שלוקחים אותך 1 על 1 ואז תדברבמקור פורסם על ידי hezi`
קודם כל לדעתי לירן ויותם לא רואים את חזי .. ורועי בערך ברמה שלו !
קיצר לירן , יותם , רועי ותום\קונדה מפרקים לMG תצורה ..
במקור פורסם על ידי hezi`
שתצא מהבועה תחזור אלי... סבבבוש?
אז מי זה היה טרנטולה ברפידדדדדדדדדדדדדדדדדד???????????????????????????
hezi מה אתה מתלהב אני שיחקתי צד אחד בכל המשחק אם הייתי משחק משחק שלם זה היה נראה אחרת לגמרי.
פשוט אבא שלי היה צריך תמחשב.
ואם היית משחק עדיין הייתם מפסידים כי אתה נובלס.
ORIKILLER BEST PLAYER IN YOUR LINEUP
כנס לאיסיקיובמקור פורסם על ידי YoTaMzz
ze ma kore she a king Unplay..
:משתחווה: LrNz:משתחווה:
אליעד מי השתי שחקנים שלוקחים אותו אתה ו..?במקור פורסם על ידי eliadd
:lmao:
לירן יותם ורועי לוקחים את חזי לפי דעתי
לא אני לא אבל לירן לוקח אותו וגם רועי.. ויותם אוליבמקור פורסם על ידי ^^Sno0py
לירון אני לוקח אותך :]
נערך בפעם האחרונה על ידי eliadd : 01/09/06 ב 03:33
אל תהיה כלכך בטוח...במקור פורסם על ידי puadov
יותם לא לוקח את חזי וגם לא רועי
אולי רק לירן
good game
על מה אתם רבים בידיוק עד עכשיו כל משחק ששיחקתי sT לא הצליחו לנצח.. משחק קודם לא שיחקתי אז הם ניצחו..
קיצר שניה אתה שמח שאתה שחקןןןןןןןןןן הכי טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב בעולם?
אז בהצלחה לך אחי
תקשיב תמיד יהיה תירוציםבמקור פורסם על ידי hezi`
אני יכול להיגד לך שברסר היה פינג 200 לכולם
ואי אפשר היה לשחק אז פוקס מי שהרג
ואיזה הבדל עשית ברפיד? יצא תיקו
היה אבל הבעיה שעברנו שרת צד אחרון אני עם 150 פינג אבל חפיף תירוצים זה לא בעיהבמקור פורסם על ידי Dont^Exist