Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 31 מתוך 31

אשכול: דיון|המפאיה השחורה LCN

  1. #21
    Tony_Corleone Tony_Corleone מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/04/09
    שם פרטי
    מיקי
    הודעות
    803
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא אשמתי שיצאתה
    אני לא רוצה להגיד שום דבר פשוט וקל אם יש משהוא בשביל זה עשיתי את הטופס תלונה כדי שיוכלו להתלונן על אנשים
    חבל שאתה סתם מגיב ככה[/QUOTE]


    אחי אני יצאתי כי אני וטרוי היינו מנהלים ואתם פשוט עשיתם מרד XD. זה לא הגיוני להרוג תבוס. והבעיה של המאפיה הזאת זה MetaGame אם אתה יודע מה זה.

  2. #22
    Matani69 Matani69 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    15/04/09
    שם פרטי
    Matan
    הודעות
    167
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Tony_Corleone צפה בהודעה
    לא אשמתי שיצאתה
    אני לא רוצה להגיד שום דבר פשוט וקל אם יש משהוא בשביל זה עשיתי את הטופס תלונה כדי שיוכלו להתלונן על אנשים
    חבל שאתה סתם מגיב ככה

    אחי אני יצאתי כי אני וטרוי היינו מנהלים ואתם פשוט עשיתם מרד XD. זה לא הגיוני להרוג תבוס. והבעיה של המאפיה הזאת זה MetaGame אם אתה יודע מה זה.[/QUOTE]

    לא עישנו מרד פשוט אתה בתור מנהל אמור להבין שאתה לא צריך לרדת על כולם סתם ככה זה שלא מקשיבים לך זו לא סיבה לרדת על כולם ואני יודע מה זה MG
    כאילו לעשות דברים עם השחקן שאי אפשר לעשות במציאות
    בקיצור עכשיו אני מקווה שאנחנו עכשיו בסדר עם מה שקרה בשרת כי ממש אין לי כוח לריב או להתווכח

  3. #23
    Tony_Corleone Tony_Corleone מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/04/09
    שם פרטי
    מיקי
    הודעות
    803
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Matani69 צפה בהודעה
    אחי אני יצאתי כי אני וטרוי היינו מנהלים ואתם פשוט עשיתם מרד XD. זה לא הגיוני להרוג תבוס. והבעיה של המאפיה הזאת זה MetaGame אם אתה יודע מה זה.
    לא עישנו מרד פשוט אתה בתור מנהל אמור להבין שאתה לא צריך לרדת על כולם סתם ככה זה שלא מקשיבים לך זו לא סיבה לרדת על כולם ואני יודע מה זה MG
    כאילו לעשות דברים עם השחקן שאי אפשר לעשות במציאות
    בקיצור עכשיו אני מקווה שאנחנו עכשיו בסדר עם מה שקרה בשרת כי ממש אין לי כוח לריב או להתווכח[/QUOTE]


    אתה יודע שהבוס נותן פקודות וכל פעם שמישהו ביצע אני וטרוי נתנו לו ראנק פשוט מאוד לא?

  4. #24
    Matani69 Matani69 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    15/04/09
    שם פרטי
    Matan
    הודעות
    167
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Tony_Corleone צפה בהודעה
    לא עישנו מרד פשוט אתה בתור מנהל אמור להבין שאתה לא צריך לרדת על כולם סתם ככה זה שלא מקשיבים לך זו לא סיבה לרדת על כולם ואני יודע מה זה MG
    כאילו לעשות דברים עם השחקן שאי אפשר לעשות במציאות
    בקיצור עכשיו אני מקווה שאנחנו עכשיו בסדר עם מה שקרה בשרת כי ממש אין לי כוח לריב או להתווכח

    אתה יודע שהבוס נותן פקודות וכל פעם שמישהו ביצע אני וטרוי נתנו לו ראנק פשוט מאוד לא?[/QUOTE]

    או או עזוב אין לי כוח להתווכח במיוחד לא פה זה סתם ספאון מויתר באשכול ואני ממש לא רוצה שינעלו אותו בגלל זה אז לא משנה מה תגיד אני לא יגיב לך .

  5. #25
    Tony_Corleone Tony_Corleone מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/04/09
    שם פרטי
    מיקי
    הודעות
    803
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Matani69 צפה בהודעה
    אתה יודע שהבוס נותן פקודות וכל פעם שמישהו ביצע אני וטרוי נתנו לו ראנק פשוט מאוד לא?
    או או עזוב אין לי כוח להתווכח במיוחד לא פה זה סתם ספאון מויתר באשכול ואני ממש לא רוצה שינעלו אותו בגלל זה אז לא משנה מה תגיד אני לא יגיב לך .[/QUOTE]

    ספאון?LOL ספאם***XDDD

  6. #26
    Eliranfr Eliranfr מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    21/04/09
    שם פרטי
    אלירן
    הודעות
    124
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מתן אני כבר לא במאפיה תערוך...
    עומרי יא חמוד..=]
    ושמן =]

  7. #27
    BlueBerry BlueBerry מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/10/08
    שם פרטי
    ירון מלו
    הודעות
    732
    קיבל לייק
    69 פעמים
    חח המאפיה הכי סוסה !!!!!
    ואני בא חח ראנק 5

  8. #28
    הסמל האישי של X_SniperPro_X
    X_SniperPro_X X_SniperPro_X מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/01/09
    שם פרטי
    מי רוצה ?
    הודעות
    5,388
    קיבל לייק
    260 פעמים
    ניראה אם לא יעיפו את הקראל מהכנופיה הכחולה אני אולי יעבור אלייכם

  9. #29
    BlueBerry BlueBerry מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/10/08
    שם פרטי
    ירון מלו
    הודעות
    732
    קיבל לייק
    69 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי בורר צפה בהודעה
    ניראה אם לא יעיפו את הקראל מהכנופיה הכחולה אני אולי יעבור אלייכם
    אם תתקבל אחי בכיף רק שתדע זה המאפיה הכי סוסה בשרת ויש לה את הRP הכי טוב בשרת
    כמו שכולם עושים אחי רוצה להתקבל למאפייה בIC שתבינו איזה נונארפי הם יוצאים מה זה השרת הזה חחח הקיצר יש מלא נונארפי לא ווה ככה לשחק באמא שלי זה הורס את הכיף בשרת

  10. #30
    Matani69 Matani69 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    15/04/09
    שם פרטי
    Matan
    הודעות
    167
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי booly צפה בהודעה
    אם תתקבל אחי בכיף רק שתדע זה המאפיה הכי סוסה בשרת ויש לה את הRP הכי טוב בשרת
    כמו שכולם עושים אחי רוצה להתקבל למאפייה בIC שתבינו איזה נונארפי הם יוצאים מה זה השרת הזה חחח הקיצר יש מלא נונארפי לא ווה ככה לשחק באמא שלי זה הורס את הכיף בשרת
    אחד חבל שפתחתה את התגובה שלך ככה
    כי זה לא קשור לנושא נכון?!
    שתיים הם היו נונ אפריי בגלל שלא היה אדמין אבל אני מבטיח לך שזה לא יקרה שוב אני יתחבר גם אם זה יהיה ב6 בבוקר ויטפל בזה
    אני עושה בדיקות כל כמה זמן של AFK וכסף בבנק לראות שלא היו ציטרים בשרת אני מבטיח לך אני יטפל בזה וזה גם יעבור לעומרי
    תודה ואין צורך להגיב עוד על מה שקרה היום בפורום

    ולנושא:זו באמת המאפיה הכי סוסה שיש בשרת
    פעם אחת כמעט עומרי גרם לי להשתין במכנס חח (בדמות) עומרי מפחיד!!!

  11. #31
    BlueBerry BlueBerry מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/10/08
    שם פרטי
    ירון מלו
    הודעות
    732
    קיבל לייק
    69 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Matani69 צפה בהודעה
    אחד חבל שפתחתה את התגובה שלך ככה
    כי זה לא קשור לנושא נכון?!
    שתיים הם היו נונ אפריי בגלל שלא היה אדמין אבל אני מבטיח לך שזה לא יקרה שוב אני יתחבר גם אם זה יהיה ב6 בבוקר ויטפל בזה
    אני עושה בדיקות כל כמה זמן של AFK וכסף בבנק לראות שלא היו ציטרים בשרת אני מבטיח לך אני יטפל בזה וזה גם יעבור לעומרי
    תודה ואין צורך להגיב עוד על מה שקרה היום בפורום

    ולנושא:זו באמת המאפיה הכי סוסה שיש בשרת
    פעם אחת כמעט עומרי גרם לי להשתין במכנס חח (בדמות) עומרי מפחיד!!!
    אני יודע שזה לא קשור לפה מה שאמרתי אבל אני אומר בכללי שכולם יראו כי זה הור ככה את השרת ואני שם לב שאתה מטפל בדברים האלה ותודה אחי !

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. [דיון רשמי] LCN
    על ידי yosi2580 בפורום Factions
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28/11/09, 19:28
  2. [דיון רשמי] LCN
    על ידי yosi2580 בפורום RolePlay
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08/11/09, 20:52
  3. דיון|לידר של LCN או Vagos
    על ידי BlueBerry בפורום RolePlay
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05/10/09, 19:29
  4. ביוגרפיה - על גדולי זמרי המוסיקה השחורה
    על ידי ^*yOna*^ בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/10/08, 22:36
  5. דיון:משחק העונה
    על ידי Spit-Fire בפורום כדורגל
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 03/12/05, 18:30
eXTReMe Tracker