Satla-Zone
התחברות
עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 134

אשכול: ofeKK and kapolo

  1. #81
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רז יאוטיסט, אני רשמתי את זה ...

    לא זוכר ששיחקנו שMS חזר ואז הבאת מן שוט מוזר לחנות וצעקנו שעה בTS .?!

  2. #82
    RUZREZ RUZREZ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    1,406
    קיבל לייק
    2 פעמים
    אז אתה מדבר איתי ? מגניב..

    כן אני זוכר.

  3. #83
    SPAMnekudaRU SPAMnekudaRU מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/02/10
    שם פרטי
    ramkol zaken.ne
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי xytek9 צפה בהודעה
    SPAMnekudaRU מי אתה בככללל???? כוס של הראבק אני ערס אני הבן אדם הכי קרימינל בארץץץץ יש לך בעיה עם זה יבן שרמוטה יא אפס מה אתה משחק אותה איזה כלי?? אתה יכול למצוץ לי ת'זין יא כאפותת
    כוס של הסבתא שלך יטמבל אל תחוש איזה משהו למה יש לך עוד חלב על השפתיים יקוקסינל בן זונה פחחח את מדבר על זיון? ואלק יבן זונה יבתול חיבוק אתה עדיין עושה ביד עם פינצטה מה אתה חששששש?!?!? ייא ילד כאפות מסריח..

    בקשר אלייך רז.. מי אמר שאתה צ'יטר? ההפך אני חושב שאתה אפס תבין.. אתה וכל החברה הפאןבוייז האלה כולכם על הזין שלי ויש מספיק לעוד.. וואלה כן אחי התקשרתי ל love me הסטלבתי שם על כמה הומואים כמוך.. אתה רוצה מספר? אולי תכיר איזה מישהי ותצא קצת מהבועה של המחשב.. יא טמבל..

    HAHAHAHAHAHAHHAA,מה שמצחיק זה שאתה אומר לרז "תצא קצת מהבועה של המחשב" ואתה כולכך בא ותפוס כאן פוזות כאילו אתה עבריין,די כבר חאלס,אתה לא מבין שזה לא הופך אותך לגבר?אתה סתם פאג שמקבל כאפות כל היום יאלה שב בשקט כמו כלב טוב

  4. #84
    OMAYA- OMAYA- מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    16/11/09
    שם פרטי
    omaya
    הודעות
    166
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי SPAMnekudaRU צפה בהודעה
    HAHAHAHAHAHAHHAA,מה שמצחיק זה שאתה אומר לרז "תצא קצת מהבועה של המחשב" ואתה כולכך בא ותפוס כאן פוזות כאילו אתה עבריין,די כבר חאלס,אתה לא מבין שזה לא הופך אותך לגבר?אתה סתם פאג שמקבל כאפות כל היום יאלה שב בשקט כמו כלב טוב
    פילקס תפסיק עם הFAKE NICKS , כנראה אתה לא תתבגר בחיים.... אתה באמת ילד חלש כל היום מקלל אנשים מאחורי המסך...

  5. #85
    bisleFreak bisleFreak מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/07/09
    שם פרטי
    רון חיים
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי sheilaNn צפה בהודעה
    פחחחח פריק :O

    רון יא קוקסינל אתה אתה בא לחוש שאני ידע? לפני שבכלל היית מכיר פה משהו ישבת בשקט .. מה קרה תפסת מאופק תחת אהה? שמע יא מרוקאי בן זונה וזה כולל אותך ofekk בוא ותמצוץ לי טוב?



    מה אתה קשור למי אכפת אם אתה צ'יטר או לא? ם.o
    ציטוט במקור פורסם על ידי sheilaNn צפה בהודעה
    WHO CARES KAVKAZ FTW @@ !!! :O

    וזה לא שיש לי בעיה עם מרוקאים יש לי חברים מרוקאים רק שהם "בני אדם" אני פשוט לא סובל כאלה כמו רון תופס תחת מכל בנדאם שהוא רואה כמו שפליקס אמר "ערס שמביא עליך את כל הבצפר" הוא הומו שתופס תחת מכל אחד .. (מאופק בקטע הזה)

    אתה מדבר יותר מדיי רון וזה לא שאנחנו באנו והתחלנו לרדת עליך אתה פשוט בא ותופס פוזות אז תבין שאתה ילד כאפות מסכן .. כשאופק או כל מישהו אחר לא לידך אתה פשוט שמרטוט עם חרא מרוח שמתחנף שינגבו עליך עוד חרא..
    בא לי לתפוס תחת יש לך בעיות? בוא תיגרות לי לא לתפוס תחת ולחזור לשבת בשקט ואני לא יביא לך את כל הבית ספר ולא חבים ולא משפחה אני יבוא לבד ואז נירא מה אתה תגיד ישרמוטה ניראה אותך מדבר שתיראה אותי

    אתה וכל החברים הקוקסינלים שלך נכנסים לפאבליק מקללים ולא אומרים מי זה אפילו פחדנים הומוים לכו תעשו אורגיה של גאיז יקוקסינלים
    נערך בפעם האחרונה על ידי bisleFreak : 27/02/10 ב 11:12

  6. #86
    sheilaNn sheilaNn מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    30/11/09
    שם פרטי
    שימעון בן פנחס
    הודעות
    159
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בונא כוס אמא ש'ך יא בן זונה על זה אני מדבר עכשיו פה אתה תופס פוזות ועם אתה בא לTS בלי אף אחד אתה יושב כמו ילדה קטנה שרוצה זין לנחיר יא בן שרמוטה ערס מיסכן אז תתחיל לסתום ת'פה למה כשאתה מדבר פה אל מישהו ככה אתה לא נהפך לגבר יא בן זונה ועם כן אז מישהו יעשה ממך משהו וגם יהיה עוד ילד כאפות גוץ עם משקפיים וגשר
    נערך בפעם האחרונה על ידי sheilaNn : 27/02/10 ב 12:09

  7. #87
    come2me come2me מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    92
    קיבל לייק
    0 פעמים
    האוירה נהייתה פלילית...

  8. #88
    הסמל האישי של Carrier_
    Carrier_ Carrier_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/02/09
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי RUZREZ צפה בהודעה
    1. יש לי חברה, לא שזה עניינך חתיכת אידיוט.
    2.אתה אמרת שראית אותי בקרוספייר עם דראג (לא יודע איך כתבת את זה הראש שלך עובד בצורה דפוקה לגמרי) ואמרת שאם זה לא WH אז אתה RAGEQUIT
    3. אתה קורא לי חסר חיים? אתה עובד על אנשים בLOVE ME ? חחחחח יצאת טיפש (:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עלאק חברההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אם יש לך חברה אז ששיילין ימות על המקום חחחחחחחחחחחחחחחחח
    (אני מודיע על פטירתו של sheilan aka GAYHOMOFUCKINGDICK)

    איך יש לך חברה? אתה הומו לא? אתה בעצמך אמרת לי שאתה הומו חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יצאת הומו!!

    עאלק חברה חחחחחחחח אני פשוט נקרע מצחוק כאן!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחח

  9. #89
    zakarum zakarum מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/12/09
    שם פרטי
    שחר
    הודעות
    1,561
    קיבל לייק
    10 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Carrier_ צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עלאק חברההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אם יש לך חברה אז ששיילין ימות על המקום חחחחחחחחחחחחחחחחח
    (אני מודיע על פטירתו של sheilan aka GAYHOMOFUCKINGDICK)

    איך יש לך חברה? אתה הומו לא? אתה בעצמך אמרת לי שאתה הומו חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יצאת הומו!!

    עאלק חברה חחחחחחחח אני פשוט נקרע מצחוק כאן!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחח
    שהמחזור יעבור תודיע לנו..

  10. #90
    re.flex re.flex מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/08/09
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פליקס אתה ילד מוגבל מי לימד אותך לקלל כמו איזה הומו אעלק lowskill
    כאילו אכפת לי
    ואעלק מישהו הסכים לצרף אותך לקלאןןןן חחחחחחחחחחחחחח מי ביקש
    אני זוכר יום אחד ביקשת ממני להקליט לכם סאונד ואז אתה אומר לי רוצה להיות בקלאן
    כמה מיסכן אפשר להיות אני לא הולך לריב איתך כי במילא כבר 3\4 קהילה שונאת אותך פה זה לא כזה משנה....
    למה להרוס לא חבל?

  11. #91
    sheilaNn sheilaNn מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    30/11/09
    שם פרטי
    שימעון בן פנחס
    הודעות
    159
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Carrier_ צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עלאק חברההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אם יש לך חברה אז ששיילין ימות על המקום חחחחחחחחחחחחחחחחח
    (אני מודיע על פטירתו של sheilan aka GAYHOMOFUCKINGDICK)

    איך יש לך חברה? אתה הומו לא? אתה בעצמך אמרת לי שאתה הומו חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יצאת הומו!!

    עאלק חברה חחחחחחחח אני פשוט נקרע מצחוק כאן!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחח
    חח חח ח חח ח חח ח ח חח ח חחח חח חח אני נקרע פה.. מצחיק אתה

    אפרופו חברות.. לך יש אחת שאתה מדבר בכלל על מישהו?

    וסבתא ש'ך תמות טוב יא קוקסינל? מה אתה מדבר על חברות.. חברים אין לך וכשאני מדבר על חברים אז כאלה שאתה רואה במציאות לא במחשב
    נערך בפעם האחרונה על ידי sheilaNn : 27/02/10 ב 12:51

  12. #92
    sheilaNn sheilaNn מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    30/11/09
    שם פרטי
    שימעון בן פנחס
    הודעות
    159
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ואיך בכלל זה הגיע למצב של קללות? ושקד יא בן זונה זה שאתה נעלב כשאני אומר שלאף אחד לא אכפת שאתה צ'יטר ושאתה מצרף את עצמך לדברים שבכלל לא קשורים אליך זה כבר לא השמתי אז תמשיך לקלל כמה שאתה רוצה

  13. #93
    SPAMnekudaRU SPAMnekudaRU מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/02/10
    שם פרטי
    ramkol zaken.ne
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי re.flex צפה בהודעה
    פליקס אתה ילד מוגבל מי לימד אותך לקלל כמו איזה הומו אעלק lowskill
    כאילו אכפת לי
    ואעלק מישהו הסכים לצרף אותך לקלאןןןן חחחחחחחחחחחחחח מי ביקש
    אני זוכר יום אחד ביקשת ממני להקליט לכם סאונד ואז אתה אומר לי רוצה להיות בקלאן
    כמה מיסכן אפשר להיות אני לא הולך לריב איתך כי במילא כבר 3\4 קהילה שונאת אותך פה זה לא כזה משנה....
    למה להרוס לא חבל?
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    3/4 מהקהילה,כמה זה כבר?4 אנשים?אני לא שם זין על הקהילה הזאת,יש פה איזה 3 אנשים נומרלים
    יאלה שב בשקט

  14. #94
    come2me come2me מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    92
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי SPAMnekudaRU צפה בהודעה
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    3/4 מהקהילה,כמה זה כבר?4 אנשים?אני לא שם זין על הקהילה הזאת,יש פה איזה 3 אנשים נומרלים
    יאלה שב בשקט
    לא היה כזה חכם לומר את זה פה תאמת...

  15. #95
    re.flex re.flex מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/08/09
    שם פרטי
    דור
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הוא ילד חכם אפיק ...

  16. #96
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ms_ צפה בהודעה
    שהמחזור יעבור תודיע לנו..
    זה לא מחזור זה ווסת ...

  17. #97
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Golani צפה בהודעה
    שאף אחד לא יעיז לדבר אל רז לא יפה, רק לי מותר. D:

    דבר שני, ofeK אני זוכר עוד מלפני חצי שנה שפתאום הגעת משום מקום ישר אמרנו שאתה בטוח וולהאק, מסתבר שצדקנו ואל תזיין לי תמוח שזה לא צ'יטים כי צריך להיות מפגר כדי לחשוב ככה, חתיכת פאג.
    וקפולו אתה קוקסינל וזה שאתה קורה לרז אשכנזי מראה את הקוקסינליות שלך הרבה יותר יא קוף.

    באהבה, גולני.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........
    אני נקרע מצחוק אחי, קשה שלא כשילד מכוער כמוך מעז לדבר, שמעתי הרבה עליך מהחברים שמשחקים איתך שאתה ועוד מישהו לומדים ביחד ואתה ילד כאפות אחושרמוטה, חננה.
    תאמין לי שאם הייתי מכיר אותך אישית, היית מסכן

    אבל זה לא ישנה דבר אתה והחברים שלך תמשיכו להרגיש גברים דרך המחשב כי במציאות אתם מעבירים את הימים כדי לא לקבל ברכיות לפנים
    ואני מדבר גם ל-MS שאם אני יעשה פה חיפוש מהיר בסטלה זון כולנו ניזכר מי אתה באמת, ילד בן 10 שגדל לו שערה וחצי על הביצים חושב הוא גבר,
    אין מה לעשות אתם החננות שנועדו להיות מכוערים והערסים נולדו להרביץ לכם

  18. #98
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי sheilaNn צפה בהודעה
    ואיך בכלל זה הגיע למצב של קללות? ושקד יא בן זונה זה שאתה נעלב כשאני אומר שלאף אחד לא אכפת שאתה צ'יטר ושאתה מצרף את עצמך לדברים שבכלל לא קשורים אליך זה כבר לא השמתי אז תמשיך לקלל כמה שאתה רוצה
    בונא יא בן זונה מסכן....מה קרה פה בפורום אתה מדבר כמו ילד גדול...קללות ואיומים...יפה זה מראה הרבה אחרי שלא העזתה לפתוח ת'פה..יא מסכן

  19. #99
    SPAMnekudaRU SPAMnekudaRU מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/02/10
    שם פרטי
    ramkol zaken.ne
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי come2me צפה בהודעה
    לא היה כזה חכם לומר את זה פה תאמת...
    למה לא?אני לא אומר שאני שם זין על כל הקהילה,התכוונתי שאני שם זין על כל הילדים החשים והפוצים המעפנים

  20. #100
    SPAMnekudaRU SPAMnekudaRU מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/02/10
    שם פרטי
    ramkol zaken.ne
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי kapolo צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........
    אני נקרע מצחוק אחי, קשה שלא כשילד מכוער כמוך מעז לדבר, שמעתי הרבה עליך מהחברים שמשחקים איתך שאתה ועוד מישהו לומדים ביחד ואתה ילד כאפות אחושרמוטה, חננה.
    תאמין לי שאם הייתי מכיר אותך אישית, היית מסכן

    אבל זה לא ישנה דבר אתה והחברים שלך תמשיכו להרגיש גברים דרך המחשב כי במציאות אתם מעבירים את הימים כדי לא לקבל ברכיות לפנים
    ואני מדבר גם ל-MS שאם אני יעשה פה חיפוש מהיר בסטלה זון כולנו ניזכר מי אתה באמת, ילד בן 10 שגדל לו שערה וחצי על הביצים חושב הוא גבר,
    אין מה לעשות אתם החננות שנועדו להיות מכוערים והערסים נולדו להרביץ לכם
    ואנחנו נועדנו לכפכף את סבתא שלך בתחת
    DDDDDDDDDDDD

נושאים דומים

  1. children of bodom and this kind of music
    על ידי porche man בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28/05/05, 01:38
  2. New Server By Me Master T And Joly
    על ידי DeVianc3 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12/04/05, 19:00
  3. JeSterzzz IS BACK AND NOW IN BLACKKKKKK
    על ידי Skam בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03/04/05, 22:32
  4. Heroes Of Might And Magic 1
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01/03/05, 20:32
  5. Heroes Of Might And Magic 0= King's Bounty
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/02/05, 14:14
eXTReMe Tracker