רז יאוטיסט, אני רשמתי את זה ...
לא זוכר ששיחקנו שMS חזר ואז הבאת מן שוט מוזר לחנות וצעקנו שעה בTS .?!
רז יאוטיסט, אני רשמתי את זה ...
לא זוכר ששיחקנו שMS חזר ואז הבאת מן שוט מוזר לחנות וצעקנו שעה בTS .?!
אז אתה מדבר איתי ? מגניב..
כן אני זוכר.
בא לי לתפוס תחת יש לך בעיות? בוא תיגרות לי לא לתפוס תחת ולחזור לשבת בשקט ואני לא יביא לך את כל הבית ספר ולא חבים ולא משפחה אני יבוא לבד ואז נירא מה אתה תגיד ישרמוטה ניראה אותך מדבר שתיראה אותי
אתה וכל החברים הקוקסינלים שלך נכנסים לפאבליק מקללים ולא אומרים מי זה אפילו פחדנים הומוים לכו תעשו אורגיה של גאיז יקוקסינלים
נערך בפעם האחרונה על ידי bisleFreak : 27/02/10 ב 11:12
בונא כוס אמא ש'ך יא בן זונה על זה אני מדבר עכשיו פה אתה תופס פוזות ועם אתה בא לTS בלי אף אחד אתה יושב כמו ילדה קטנה שרוצה זין לנחיר יא בן שרמוטה ערס מיסכן אז תתחיל לסתום ת'פה למה כשאתה מדבר פה אל מישהו ככה אתה לא נהפך לגבר יא בן זונה ועם כן אז מישהו יעשה ממך משהו וגם יהיה עוד ילד כאפות גוץ עם משקפיים וגשר
נערך בפעם האחרונה על ידי sheilaNn : 27/02/10 ב 12:09
האוירה נהייתה פלילית...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עלאק חברההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם יש לך חברה אז ששיילין ימות על המקום חחחחחחחחחחחחחחחחח
(אני מודיע על פטירתו של sheilan aka GAYHOMOFUCKINGDICK)
איך יש לך חברה? אתה הומו לא? אתה בעצמך אמרת לי שאתה הומו חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יצאת הומו!!
עאלק חברה חחחחחחחח אני פשוט נקרע מצחוק כאן!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחח
פליקס אתה ילד מוגבל מי לימד אותך לקלל כמו איזה הומו אעלק lowskill
כאילו אכפת לי
ואעלק מישהו הסכים לצרף אותך לקלאןןןן חחחחחחחחחחחחחח מי ביקש
אני זוכר יום אחד ביקשת ממני להקליט לכם סאונד ואז אתה אומר לי רוצה להיות בקלאן
כמה מיסכן אפשר להיות אני לא הולך לריב איתך כי במילא כבר 3\4 קהילה שונאת אותך פה זה לא כזה משנה....
למה להרוס לא חבל?
נערך בפעם האחרונה על ידי sheilaNn : 27/02/10 ב 12:51
ואיך בכלל זה הגיע למצב של קללות? ושקד יא בן זונה זה שאתה נעלב כשאני אומר שלאף אחד לא אכפת שאתה צ'יטר ושאתה מצרף את עצמך לדברים שבכלל לא קשורים אליך זה כבר לא השמתי אז תמשיך לקלל כמה שאתה רוצה
הוא ילד חכם אפיק ...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........
אני נקרע מצחוק אחי, קשה שלא כשילד מכוער כמוך מעז לדבר, שמעתי הרבה עליך מהחברים שמשחקים איתך שאתה ועוד מישהו לומדים ביחד ואתה ילד כאפות אחושרמוטה, חננה.
תאמין לי שאם הייתי מכיר אותך אישית, היית מסכן
אבל זה לא ישנה דבר אתה והחברים שלך תמשיכו להרגיש גברים דרך המחשב כי במציאות אתם מעבירים את הימים כדי לא לקבל ברכיות לפנים
ואני מדבר גם ל-MS שאם אני יעשה פה חיפוש מהיר בסטלה זון כולנו ניזכר מי אתה באמת, ילד בן 10 שגדל לו שערה וחצי על הביצים חושב הוא גבר,
אין מה לעשות אתם החננות שנועדו להיות מכוערים והערסים נולדו להרביץ לכם![]()