Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

אשכול: שאלה | בקשר ל FTP

  1. #1
    lev_g lev_g מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    24/07/09
    שם פרטי
    בחרוטיקהגד
    הודעות
    188
    קיבל לייק
    0 פעמים

    שאלה | בקשר ל FTP

    טוב שמעו אני חדש פה ואני רוצה לשחק ב FAR CRY.

    אז נכנסתי ל FTP שלכם וזה פעם ראשונה שאני בFTP.

    מה אני עושה עם כל הקבצים.

    אני יודע שצריך לחלץ אז אני חילצתי את כל הקבצים שיש ועכשיו אני לא יודע בידיוק מה לעשות.

    ומה אני עושה עם הקובץ של המספר שם.

    I386
    ^^^
    מה אני עושה איתו!

    בבקשה תעזרו לי בא לי לשחק.

  2. #2
    הסמל האישי של BlackHawk
    BlackHawk BlackHawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/02/07
    הודעות
    773
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בלי לחץ, ל תהיה ילדה.
    אז ככה:
    שאתה נכנס לftp את רואה תיקיות וקבצים, מה שאתה צריך זה רק את תיקיית farcry
    אתה נכנס אליה מוריד את המשחק אם אין לך,מתקין, לוקח את הקראק מהדיסק הראשון של ההתקנה,
    אחרי זה מחלץ אליך את הקובץ של הפאצ' Docs_10_133.exe ומתקין הוא שוקל קצת הרבה,
    אחרי זה מחלץ את הקובץ fcmp_002.zip ומתקין.
    יופי?יופי!
    עכשיו אתה אמור לראות קובץ על שולחן העבודה שנקרא farcry luncher, אתה נכנס אליו,
    זה מגדיר לך כמה דברים, אל תתעסק, אתה תראה שתי לשוניות ubi ו- fcmp שעליה אתה לוחץ
    אתה נכנס למשחק ולוחץ על מולטיפלייר בצד, אחרי זה לוחץ על manual connect למטה משמאל ורושם כך:
    fc.servegame.com:49001\4 תבחר את 1 או 4 זה שני סרברים שונים אם נכנס יופי אם לא תסביר פה למה לא!
    בהצלחה.

  3. #3
    lev_g lev_g מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    24/07/09
    שם פרטי
    בחרוטיקהגד
    הודעות
    188
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אההה..

    אז צריך קודם פאר קריי ההתקנה שלו לא בתוך ה FTP

  4. #4
    הסמל האישי של BlackHawk
    BlackHawk BlackHawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/02/07
    הודעות
    773
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה,עדיין לא הבנת?
    המשחק עצמו (ההתקנה שלו) גם נמצא בftp
    זה נמצא פה ftp://fc.servegame.com/FarCry/TLF-Fa...sion-Deviance/
    קח את זה מפה ותתקין!

נושאים דומים

  1. שאלה בקשר למירק
    על ידי X-type בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05/07/05, 02:44
  2. שאלה בקשר למשה
    על ידי Anonymous בפורום Tactical Ops
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30/05/05, 18:28
  3. שאלה בקשר לkeen 5
    על ידי Anonymous בפורום פח זבל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16/02/05, 17:00
eXTReMe Tracker