טוב שמעו אני חדש פה ואני רוצה לשחק ב FAR CRY.
אז נכנסתי ל FTP שלכם וזה פעם ראשונה שאני בFTP.
מה אני עושה עם כל הקבצים.
אני יודע שצריך לחלץ אז אני חילצתי את כל הקבצים שיש ועכשיו אני לא יודע בידיוק מה לעשות.
ומה אני עושה עם הקובץ של המספר שם.
I386
^^^
מה אני עושה איתו!
בבקשה תעזרו לי בא לי לשחק.





הירשם כדי להגיב לנושא