מדריך הוספת חנות NPC


דבר ראשון הורדות:
התקנה של FRM עם הסבר קצר .. - תקראו את ההסבר והכל ותתקינו את התוכנה
CAALI NPC SHOP EDITOR - תורידו את התוכנה מפה.

חלק מספר 1:
יש להוריד ולחלץ את NPC SHOP EDITOR לתיקיה בשם NPCShops שנמצאת בקבצי שרת שלכם.
לאחר מכן יש להכנס לתוכנה לתת שם לחנות ( שם שיהיה בקבצי שרת רק אתם תדעו את השם הזה. )
ולעשות SAVE כמו בתמונה הבאה לחץ כאן כדאי להגיע לתמונה.

חלק מספר 2:
עכשיו נכנסים לDataBase (מסד נתונים - DB )
נכנסים ל- spawns_npc
עושים למטה על ה+ הקטן הזה בישביל לעשות שורה חדשה
וממלאים לפי הפרטים הבאים:
spawn_id - אתם עושים מספר שאין שם
model - אתם בוחרים איזה צורה יראה לפי הmonster id
sizeMod - גודל שלו נורמאלי זה 1
name - פה אתם עושים את השם לפי הקובץ של החנות למשל קראנו לחנות TalMarley
אז אתם כותבים שם MaFl_TalMarley
speechtime - לא יודע בידיוק תעשו 15 שזה נורמאלי
posWorldID - הID של העולם הזה .. למשל פלאריס זה 1
posx - קורדינציות מדריך קטן למטה
posy - קורדינציות מדריך קטן למטה
posz - קורדינציות מדריך קטן למטה
direction - לאיזה כיון הפרצוף שלו יהיה.. ( תשחקו עם זה עד לצורה הרצויה )

חלק מספר 3:
נכנסים לFRM
פותחים בעזרתו את הקובץ DataSub1.res שנמצא בתיקיה של FLYFF
מחלצים את הקבצים : character.inc, character.txt.txt.

חלק מספר 4:
נכנסים לקובץ character.txt.txt
יורדים עד הסוף למטה ומוסיפים את השורה הבאה שכל פעם שאתם מוסיפים אחת כזאת המספר שלה עולה ( אסור שיהיה פעמיים אותו מספר. )

ציטוט:
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000001
עכשיו נעשה 6 שורות עם הקוד הזה לדוגמא
ציטוט:
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000001
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000002
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000003
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000004
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000005
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000006

וכל שורה נמלא לפי הפרטים הבאים:
שורה ראשונה - השם של החנות ( השם שאנשים רואים לדוגמא השם יהיה Tal )
שורה שניה - התמונה שנכנסים לדיאלוג ( אחרי זה יהיה מדריך קצר לזה ) לדוגמא התמונה תיהיה char_Juria.tga
שורה שלישית - שם של TAB ראשון בחנות לדוגמא נקרא לו 1
שורה רביעית - שם של TAB שני בחנות לדוגמא נקרא לו 2
שורה חמישית - שם של TAB שלישי בחנות לדוגמא נקרא לו 3
שורה שישית - שם של TAB רביעי בחנות לדוגמא נקרא לו 4

אוקי איך ממלאים ? אינה:

ציטוט:
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000001 Tal
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000002 char_Juria.tga
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000003 1
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000004 2
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000005 3
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000006 4

שומרים ויוצאים.

חלק מספר 5:
נכנסים לקובץ character.inc
יורדים עד הסוף למטה ומוסיפים את הדבר הבא:

ציטוט:
MaFl_TalMarley
{
setting
{
AddMenu( MMI_TRADE );
AddVendorItem( 0, IK3_MASK, -1, 1, 2, 100 );
SetImage
(
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000002
);
m_szDialog= "MaFl_TalMarley.txt";
}

SetName
(
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000001
);

AddVendorSlot( 0,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000003
);

AddVendorSlot( 1,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000004
);

AddVendorSlot( 2,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000005
);

AddVendorSlot( 3,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000006
);

}


תסתכלו שם מה שינתי לפי מה שעשינו עד עכשיו:
פה אני נותן לו את הID של התמונה
ציטוט:
SetImage
(
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000002
);

פה אני משנה את השם לפי השם שבקבצים

ציטוט:
m_szDialog= "MaFl_TalMarley.txt";
פה אני נותן לו את הID של השם של החנות שאנשים יראו

ציטוט:
SetName
(
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000001
);


פה השמות של הTAB לפי הסדר
ציטוט:
AddVendorSlot( 0,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000003
);

AddVendorSlot( 1,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000004
);

AddVendorSlot( 2,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000005
);

AddVendorSlot( 3,
IDS_CHARACTER_INC_TALKING_000006

שומרים ויוצאים.

חלק מספר 6:
נכנסים שוב לתיקיה NPCShops
נכנסים לקבצים עם notped :
npcshops.full.idx
npcshops.idx
ומוסיפים את השורה
MaFl_TalMarley.cfs

מדריך איך לדעת קורדינציוט ומזה בכלל:
במשחק כל מקום הוא לפי X Y Z ו WORLD ID
למשל ליד הבנק בפלאריס :
WORLD ID - 1
X 6954
Y 100
Z 3239

איך יודעים מה הקורדינציוט
עומדים איפה שרוצים ועושים את הפקודה
ציטוט:
/position

איך יודעים WORLD ID ? תצתרכו להסתדר לבד... אבל אולי זה יוכל לעזור לכם קצת:
http://www.fileflyer.com/view/t5qiMAT
FLRAIS DARKON וכל זה שאפשר לעבור עליהם בבורד - 1
AZRIA - 2

*חובה למחוק את FLYFF.A אחרי עריכת קובץ datasub1.res אחרת המשחק לא יעבוד.


קרדיט לפורום אחר