הבא שפותח תלונה\שיבוח אדמין...
יקבל אדומה בלי שאלות, והאשכול פשוט יימחק
אל תגידו לא אמרתי.
יש לכם תת פורום, אם חוקים איך לפתוח את האשכול
תפתחו איך שצריך !
הבא שפותח תלונה\שיבוח אדמין...
יקבל אדומה בלי שאלות, והאשכול פשוט יימחק
אל תגידו לא אמרתי.
יש לכם תת פורום, אם חוקים איך לפתוח את האשכול
תפתחו איך שצריך !
נערך בפעם האחרונה על ידי Gal : 26/09/09 ב 12:11