סתם התעניינות...
סתם התעניינות...
משהו אחר.. אם בכלל.. כיתה י''א כיתה קשה
משהו אחר..
משחק משחקים רגילים יוצא יותר עם חברים...
maybe l4d2
דוגרי כיתה יא' אחת הקשות קיינן יבן זונה איך חרשת ככה הרבה שתהיה בריא חחח
ואני פרשתי כבר מזמן , חשבתי לחזור לקוד 6 אבל כבר לא משנה ..
סתם שאלה, למה נרשמו לפה 2 משתמשים שקוראים להם "מוזרהזויד" ו "keynanzoid", אם שני המשתמשים האמיתיים לא בבאן או שום דבר כזה?
אני מאמין שאני ימשיך עוד קצת COD4 נראה איך יהיה 6 אם לא נמשיך ב 4 ואז כבר יפרוש.. צבא וכל זה D: נעשה את זה באמיתי .. =]
שגיא אתה לא ב יא'?
אממ ימשיך יש זמן גם לCOD4
אני ממשיך עם cod4
זומבי סרבר ^^
איזה סרטון אדיר
אם ימשיכו בcod4 אז אני ימשיך אבל נירא לי אני עובר לשחק עם חברים בsc
yup
חחחחחחח אתה יוצא מלך אם אתה עושה את זה
כיתה י"א כיתה זין כמה אני צריך להשקיע יש לי שבוע לא נורמלי עכשיו