Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

אשכול: yey spoiler =]

  1. #1
    BraiN BraiN מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    1,615
    קיבל לייק
    1 פעמים
    קיצר
    עשיתי scavenger הכל הודות לשיעמום + 3 אנשים שממש עזרו לי (אחד מהם עשה איתי את הקווסט ביחד)
    קיצר קצת הסבר על הקווסט (תאמת היה די קל )
    תדברו עם הנכה הזאת שב DWARVEN VILLAGE ואחרי שסיימתם לעשות את כל השליחויות האלה אתם צריכים לימצוא את master toma
    כל חצי שעה הוא משתגר למקום אחר (coal mines to mithril mines and then to the northest coast)
    אחרי שדיברתם איתו בפעם הראשונה מתחיל החלק הקשה (עדיף שאיזה אחד ברמה גבוהה יעזור לכם להרוג את האנשים שגונבים לך או איזה אחד שעוזר לך ואתה לו)
    אתה צריך להרוג איזה 30 דובים ואז יבוא איזה HONEY BEAR מעפן כזה
    תעשו לו SPOIL ותהרגו אותו עד שאתם מקבלים 5 חלקים (אתם צריכים להרוג סך הכל איזה 100 דובים +-)
    אחר כך תחזרו אליו והוא יגיד לכם להביא לו 20 חלקים של טרנטולה מעפנה כזאת
    אתם מוצאים אותם ליד הדובים שהייתם צריכים להרוג
    תעשו SPOIL ל20 כאלה עד שתקבלו 20 חלקים
    אז תחזרו אליו ותעשו את מה שהוא אומר לכם (לדבר עם איזה כושי בגלודין ואחר כך ליד DEATHPASS [TORAI] ואז לעוד איזה נכה) וסיימתם
    אני עליתי איזה 5 רמות בקווסט ושבאתי לסיים הם הפילו תשרת לשעה סאמק
    בהזדמנות אני יראה לכם איפה המסטר טומא הזה נימצא =[
    סוף סוף יהיה לי כסף מENC C ו+6 PAAGRIO HAMMER :ס

  2. #2
    KilderSlive KilderSlive מנותק הג'ינג'י של הפורום
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    2,588
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חלאס להיות חרשנים
    סעמק

  3. #3
    BraiN BraiN מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    1,615
    קיבל לייק
    1 פעמים
    מה לחרוש חלאס לזיין תמוח
    שיחקתי היום לפחות שעתיים
    ולא הלכתי היום לבצפר כי אני לא מרגיש טוב ומשעמם לי
    אז עשיתי ספוילר ואני גם צריך אחד

  4. #4
    KilderSlive KilderSlive מנותק הג'ינג'י של הפורום
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    2,588
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by BraiN@30-11-2005 בשעה 20:29
    מה לחרוש חלאס לזיין תמוח
    שיחקתי היום לפחות שעתיים
    ולא הלכתי היום לבצפר כי אני לא מרגיש טוב ומשעמם לי
    אז עשיתי ספוילר ואני גם צריך אחד

  5. #5
    BraiN BraiN מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    28/09/05
    הודעות
    1,615
    קיבל לייק
    1 פעמים
    מה אתה ניקרע

  6. #6
    devilon devilon מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/07/05
    הודעות
    949
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אורי אורי אורי

  7. #7
    AKNF AKNF מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    1,478
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בר רק אל תתעצבן

נושאים דומים

  1. פרסום | WWE Spoilers בקרוב!
    על ידי BanD[i]T בפורום האבקות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03/09/10, 18:47
eXTReMe Tracker