Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 1 מתוך 1

אשכול: שאלה | למה כל החידושים ירדו??

  1. #1
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים

    Cool שאלה | למה כל החידושים ירדו??

    למה כל מה שעלה לפני 10 דקותת עכשיו ירד?????????????????????????????????????????????

    מקווה שתענו לי.


    לינעול מתן יתקן את זה
    נערך בפעם האחרונה על ידי xPixel : 14/11/09 ב 21:38

נושאים דומים

  1. שאלה|למה השרת כל הזמן נופל ?
    על ידי SnooPyY בפורום DeathMatch
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30/07/09, 10:02
  2. שאלה|למה מאשימים אותי כל הזמן ?
    על ידי Sevixen בפורום RolePlay
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12/05/09, 17:39
  3. שאלה| למה כל הסרברים של **** נעולים??
    על ידי BayBeSky בפורום DeathMatch
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01/11/08, 15:53
  4. סעמוק למה כל שמוק חש ערס מזדיין
    על ידי Black Label בפורום מה שבלב
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10/09/06, 18:25
eXTReMe Tracker