Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

אשכול: למה הביאו לאור באן מהפורום?

  1. #1
    bisleFreak bisleFreak מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/07/09
    שם פרטי
    רון חיים
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים

    למה הביאו לאור באן מהפורום?

    מייק למה הבאתם לאור באן מה הוא עשה?
    תחזיר לו את המשתמש בבקשה אני צריך לדבר איתו דחוף ואין לי דרך אחרת לדבר איתו

  2. #2
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    שלח לו פרטית על כל שאלה תפתח עכשיו אשכול?
    נערך בפעם האחרונה על ידי Hila : 15/11/09 ב 21:01

  3. #3
    bisleFreak bisleFreak מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/07/09
    שם פרטי
    רון חיים
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אבל הוא חסום הוא לא יכול לקבל את זה בגלל זה אני שואל למה הביאו לו באן
    אני מהתחלה חשבתי לשלוח לו פרטית

  4. #4
    in4nTiVe in4nTiVe מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/08/09
    שם פרטי
    tair
    הודעות
    107
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחח הוא קילל את מייק
    אם אתה רוצה אני חבר טוב שלו דבר איתי אתה מדבר על ZEROX נכון?

  5. #5
    bisleFreak bisleFreak מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/07/09
    שם פרטי
    רון חיים
    הודעות
    303
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כה אחי אני צריך לדבר איתו דחוף
    מה הxfire שלך?

  6. #6
    in4nTiVe in4nTiVe מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    19/08/09
    שם פרטי
    tair
    הודעות
    107
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש לי ולו סקייפ
    ORKING5

  7. #7
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ואו מרגש.

נושאים דומים

  1. בעיה|למה הביאו לי באן?!
    על ידי Vladi.Np בפורום RolePlay
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19/05/09, 17:12
  2. למה קיריל קיבל באן?
    על ידי Action-Ass בפורום מה שבראש
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31/07/06, 20:42
  3. למה שמו לי באן
    על ידי White^Tiger בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10/04/06, 16:30
  4. למה הביאו למשתמש שלי באן?
    על ידי daaaa בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05/03/06, 00:07
  5. לביא ל lrn-Ben Zona באן מהפורום בבקשה
    על ידי Lamburgini בפורום Tactical Ops
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20/09/05, 14:45
eXTReMe Tracker