מייק למה הבאתם לאור באן מה הוא עשה?
תחזיר לו את המשתמש בבקשה אני צריך לדבר איתו דחוף ואין לי דרך אחרת לדבר איתו
מייק למה הבאתם לאור באן מה הוא עשה?
תחזיר לו את המשתמש בבקשה אני צריך לדבר איתו דחוף ואין לי דרך אחרת לדבר איתו
שלח לו פרטית על כל שאלה תפתח עכשיו אשכול?
נערך בפעם האחרונה על ידי Hila : 15/11/09 ב 21:01
אבל הוא חסום הוא לא יכול לקבל את זה בגלל זה אני שואל למה הביאו לו באן
אני מהתחלה חשבתי לשלוח לו פרטית
חחחחחחח הוא קילל את מייק
אם אתה רוצה אני חבר טוב שלו דבר איתי אתה מדבר על ZEROX נכון?
כה אחי אני צריך לדבר איתו דחוף
מה הxfire שלך?
יש לי ולו סקייפ
ORKING5
ואו מרגש.