טוב אז ככה כל מי שרוצה לשאני יהיה גם מנהל בפורום בדיחות ישים את זה בחתימה:
כי כמו שראיתם אני ממ שמשקיע שם...ובדיחות ממש טובות!
ואני ישקיע עוד יותר עם אני אנהל שם ^__^...
אז תבחרו בי לניהול...כי אני יכול להצחיק את גם את סבתא שלכם! :מעלה:
חחחחח...
טוב אז ככה כל מי שרוצה לשאני יהיה גם מנהל בפורום בדיחות ישים את זה בחתימה:
כי כמו שראיתם אני ממ שמשקיע שם...ובדיחות ממש טובות!
ואני ישקיע עוד יותר עם אני אנהל שם ^__^...
אז תבחרו בי לניהול...כי אני יכול להצחיק את גם את סבתא שלכם! :מעלה:
חחחחח...
תנו לא אחים סוס אם בדיחות משקיע וזה... שימפנזה לשלטון!!
אוי יגאל יגאל יגאל מה לקחת בבוקר ?
דפקתי את הראש כשקמתי בבוקר...אולי זה השפיע אלי חחח....Originally posted by Spit Fire@12-12-2005 בשעה 14:54
אוי יגאל יגאל יגאל מה לקחת בבוקר ?
יאללה כולם לשים בחימה!
חח חמוד.
אל תדאג, אני ידבר עליך עם עוד מנהלים.