Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: הודעה|פורום Wolf Team נפתח רשמית !

  1. #1
    הסמל האישי של LonleyGangster
    LonleyGangster LonleyGangster מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/06/08
    שם פרטי
    זוהר :P
    הודעות
    2,350
    קיבל לייק
    0 פעמים

    הודעה|פורום Wolf Team נפתח רשמית !

    כנסו כנסו לפורום Wolf Team !!!
    הוא נמצא בקטגוריית משחקי רשת !
    תורידו תמשחק, תתנסו, תאהבו ספרו לחברים שלכם, לא תאהבו ספרו בכל זאת !

    זה משחק ממש ממכר וכיף ממליץ לכולם להתחיל לשחק !!!
    בהצלחה לפורום Wolf Team !

  2. #2
    הסמל האישי של MaGnuM
    MaGnuM MaGnuM מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    28/12/09
    שם פרטי
    אילון
    הודעות
    5,218
    קיבל לייק
    202 פעמים
    אחלה משחק תשחקו

  3. #3
    הסמל האישי של MotherNature
    MotherNature MotherNature מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    01/02/06
    הודעות
    3,173
    קיבל לייק
    6 פעמים
    מה ניפתח מה אתה טמבל הוא תמיד היה
    28-09-07 הוא ניפתח <<<<

  4. #4
    הסמל האישי של LonleyGangster
    LonleyGangster LonleyGangster מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/06/08
    שם פרטי
    זוהר :P
    הודעות
    2,350
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הוא היה בארכיון, עכשיו הוא הוחזר !

  5. #5
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    זוריק אני יבוא אליך תראה לי אותו אולי אני יוריד.

  6. #6
    הסמל האישי של Orixd
    Orixd Orixd מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,349
    קיבל לייק
    3 פעמים
    גועל נפש של משחק ..

  7. #7
    הסמל האישי של Oblivion
    Oblivion Oblivion מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    29/03/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    6,241
    קיבל לייק
    396 פעמים
    למה אתה ככה מדבר אור שיחקת אותו פעם ?

  8. #8
    הסמל האישי של LonleyGangster
    LonleyGangster LonleyGangster מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/06/08
    שם פרטי
    זוהר :P
    הודעות
    2,350
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מי שלא שיחק במשחק שלא יקפוץ ישר ויגיד "חרא משחק חרא משחק" רק כי חברים שלכם אומרים לכם שזה חרא משחק..
    תנסו, ואז תראו אם זה חרא משחק או לא..

  9. #9
    הסמל האישי של Orixd
    Orixd Orixd מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,349
    קיבל לייק
    3 פעמים
    מה קשור, אני אתמול הורדתי את המשחק ופשוט גועל נפש יותר גרוע מקאונטר

  10. #10
    הסמל האישי של DarkLake
    DarkLake DarkLake מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    21/02/08
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    7,711
    קיבל לייק
    568 פעמים
    לא אהבתי ...

נושאים דומים

  1. בקשת ניהול | פורום Wolf Team
    על ידי DarkSoul בפורום בקשות ניהול
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/10/07, 16:54
  2. חוקי פורום WOLF TEAM כניסה חובה !!!
    על ידי MotherNature בפורום Wolf Team
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 21:58
  3. לינקית פורום Wolf-TeaM
    על ידי MotherNature בפורום Wolf Team
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 21:53
  4. לפתוח פורום WOLF TEAM ?
    על ידי MotherNature בפורום מה שבראש
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 16:23
  5. הצעה|לפתוח את פורום WOLF TEAM
    על ידי MotherNature בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27/09/07, 14:30
eXTReMe Tracker